vilken bank
vilken bank har du?
berätta gärna varför.... och om du trivs...
vilken bank har du?
berätta gärna varför.... och om du trivs...
Swedbank. Sambon har Handelsbanken men ska byta då de inte kunde hjälpa oss på något sätt alls när vi blev väskryckta utomlands.
Sparbanken Nord
Handelsbanken, Här är dom toppen på handelsbanken iaf, funkar kanon!
Skandiabanken har jag och är sååå nöjd! Snabb och bra service, bra räntor och korta väntetider!
Nordea har jag och har alltid haft. Blev så eftersom mamma hade det så det föll sig naturligt när hon skulle hjälpa mig att skaffa kort osv.
Är jätte nöjd. Det är sååå trevlig personal på nordea där jag går. Har haft lån mm där och alltid fått super bra hjälp.
SEB sedan typ 28 år - fick mitt första sparkonto där när jag var 6. Både jag och min man är nöjda med dem, vi har en bra bankkontakt och har fått bra rabatter när vi lånat.
Skandiabanken.
Är mycket nöjd. Dom har hög inlåningsränta från första kronan och inga avgifter alls - den enda är påslag på växlingskursen om man handlar/tar ut pengar utomlands (tror bara det är ICA-banken som inte har det).
Bästa Internetbanken av de jag testat (tre st).
Att de inte har några kontor är endast en fördel - vem vill gå till banken? Sånt har jag inte tid med
SEB. Bytte till dem från Fsb i samband med husköp för snart ett år se'n. Det har vi inte ångrat.
Nordea sen jag var 16 tror jag , har inte haft något problem än .
Länsförsäkringar Bank. Är jättenöjda med dem.
Jag har Nordea o är nöjd med deras skrapkort om man skall göra nått bankärend.
Däremot tål jag inte "Swedbank pga av deras skitdosa som är svår o knappa rätt om man är lite "blind" på ögat som mig ...
nordea.. är väldigt nöjd, har det väl sen typ 10 år tillbaka..