• Tette86021

Plastgräsmatta?

Vet inte riktigt vad det heter.. heter det plastgräsmtta? tänkte köpa en sån att ha på balkongen, flyttar idag och är så ivrig och orkar inte vänta tills imorn då vi ska handla och undrar vad det kostar ungefär, någon som vet??

• Svar på tråden Plastgräsmatta?
  • emet

jag letade som en galning efter det jag vill ha det på balkongen jag hittade på cheapy från 14.90 kronor rutan ( har inte köpt ännu så vet inte hur stor rutan var)

• jozelyn

Vi har en grön mjuk matta på våran balkong, superskönt. Med små knoppar under så vattnet rinner igenom om den blir blöt.
    Köpt på Jula för 199:- mått ca 250x130.

• emet

det lät smart!

jozelyn skrev 2007-06-15 13:27:03 följande:
    Vi har en grön mjuk matta på våran balkong, superskönt. Med små knoppar under så vattnet rinner igenom om den blir blöt.Köpt på Jula för 199:- mått ca 250x130.
  • Tette86021
    jozelyn skrev 2007-06-15 13:27:03 följande:
    Vi har en grön mjuk matta på våran balkong, superskönt. Med små knoppar under så vattnet rinner igenom om den blir blöt.Köpt på Jula för 199:- mått ca 250x130.
    ahh det är en sån jag vill ha=)

den kostade ju inte mycket=)
  • utlandsmamma
    emet skrev 2007-06-15 13:27:13 följande:
    narurtroget kanske men har man råd finns det även www.greenathome.se/konstgras/hem/...
    wow, har du sett detta i verkligenheten....undrar om det ser ut som gras. Skulle vara super i min tradgard, jag som avskyr att klippa gras.

Hittade inget om pris, kan tanka mig att det ar jatte dyrt
  • mammatotoo

I galleriet "i butiker" hittar du några priser...

Svar på tråden Plastgräsmatta?