Skötbord på badkar?
Ni som har skötbordet på badkaret? Har ni dusch där ni bor också? Om man inte har det blir det väl jobbigt att flytta undan skötbordet varje gång man ska duscha ...?
Ni som har skötbordet på badkaret? Har ni dusch där ni bor också? Om man inte har det blir det väl jobbigt att flytta undan skötbordet varje gång man ska duscha ...?
mitt skötbord fäller man upp mot väggen, funkade hur bra som helst när man skulle duscha=) babybjörn hade jag.
Vi har ett Tvättbjörne skötbord, står på badkaret och det måste vi flytta varje gång vi ska duscha. Lite jobbigt i längden men det går ändå. Det väger ingenting och t om jag kan flytta det utan problem och jag har ändå en arm som inte fungerar som den ska...
Vi har ett badkarsskötbord från TvättBjörne och det går lätt att fälla upp mot väggen.
Kan varmt rekomendera det.
Vårt skötbord stod så nära badkaret att den slangen räckte till "lilla" badkaret. Annars hade det varlit lite bökigare.
det är inte ett dugg jobbigt att flytta det när man ska duscha. det är ju ingen större vikt dte är fråga om.
vi har tvättbjörne, det fäller man bara upp mot väggen när man ska duscha, extremt smidigt