Inlägg från: wendytime |Visa alla inlägg
  • wendytime

Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?

Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 21:39:15 följande:
    Gessle är ett kräkmedel. Honom och Thomas Ledin borde det vara skottpengar på.
    Precis min åsikt *sikta*
  • wendytime
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 22:18:34 följande:
    Vi kanske ska ta med Orup när vi ändå håller på.....
    haha, jaa :) lena ph räknas väl in där med, då orup har skrivit hennes senaste kioskvältare *ryser*
  • wendytime
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 22:35:58 följande:
    Säger bara: Nannannannnannnannnnnannnananannnna she's got the look. Kanonbra, verkligen.
    indeed, vilken revolutionerande text! tralla lite hit och tralla lite dit (och snygg är hon alltså)så har vi gjort en hit! GRÄJT!
  • wendytime
    Maggis skrev 2007-06-30 22:58:50 följande:
    Nej, man kan inte gilla alla men att göra sig löjlig över någon som bevisligen sålt massor och blivit miljonär på det är antingen grundat på avundsjuka eller irritation över att man själv inte kom på idén att göra detsamma. Fast, det kanske är samma sak...?
    Eller, så beror det helt enkelt på att man absolut inte gillar musiken han gör, och känner för att kräkas när man hör skiten på radion?
  • wendytime

a halleluja moment skrev 2007-06-30 23:08:25 följande:

wendytime..."haaaalllääälujaaa,präääis dää lård"
    vill du se mig död, är det det du är ute efter?
    isåfall är det bara att fortsätta

(jag har varit en smula OT hela tiden, jag vet)

• wendytime

a halleluja moment skrev 2007-06-30 23:25:01 följande:

men då är han inte en HÄNDIG man..där har vi svaret på hans eviga fråga
    Hihihi
  • wendytime
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 23:37:01 följande:
    Oh fy fan. Undrar hur resonemanget gick innan han skulle till frissan. Och framför allt: vilken jävla frisör går med på att medverka till denna skapelse.
    Alla vägrade nog, så jag tror han gjorde det själv. Utan spegel. Och utan sax. Med enbart en gitarrsträng.
  • wendytime
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 23:48:13 följande:
    Fan, han kanske borde fortsätta klippa sig med sina gitarrsträngar. Till slut har han ju inga kvar och då kanske han lägger ner för gott.
    förhoppningsvis och när han lagt ner kan vi ta över världen. sjunga falskt men ha finfina texter och melodier! och snygga frisyrer, of course!
Svar på tråden Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?