Hur få rman en varmluftspump att "försvinna"?
Ja, den är så ful där den hänger på väggen. Någon som har ett bra tips på hur man kan bygga in den eller få den att "försvinna" gm inredningsmagi ? Gärna bilder också förstås om det finns
!
Ja, den är så ful där den hänger på väggen. Någon som har ett bra tips på hur man kan bygga in den eller få den att "försvinna" gm inredningsmagi ? Gärna bilder också förstås om det finns
!
Oj, vad mycket svar! Vad kul . Jag menar inomhus som "värsta supermamman" visade bild på. Går ju inte att täcka in helt så klart eftersom luften måste komma ut. Håller med det låter lite ibland men den är sååå bra
.
För delen som är utomhus som är ännu större och fulare finns typ trälådor att köpa med lärkträ(?)brädor med springor emellan har jag sett i tidningen "Vi i villa" tror jag att det var.
Visst borde ngt inredningsprogram ha gjort ngt på detta. Annars kanske jag ska tipsa dem?
Ernst kan man alltid lita på .
Nu har jag fått svar från Ernst från Sommartorpet !!!
Min fråga:
Hur kan varmluftspumpen försvinna?
Varmluftspumpen är så ful där den hänger på väggen. Har sett annons för hur man kan "bygga in" den yttredelen men hur kan man göra med den delen som hänger på väggen inomhus? Den ser ut som en AC ungefär. Har du ett tips på hur man kan bygga in den eller få den att "försvinna" genom inredningsmagi?
Ernst svarar:
Nej, någon inredningsmagi finns nog inte. Jag skulle försöka hitta ett elementskydd eller något liknande för att dölja varmluftspumpen.
Ska kanske kolla efter ett elementskydd som man kan bygga en låda av men då har man ju återigen problemet med "utblåset".
ngn annan som har en idé?