• Anonym (Pervo?)

Avslöjad fantasi

Jag och min hustru låg i sängen och diskuterade sexuella fantasier i går, hon hade inga speciella att avslöja men det hade jag, tyvärr så vart jag efter det kallad ett "perverst äckel". Trodde att hon var mer "openminded" än så, det är ju bara fantasier och inget som jag ev skulle vilja testa i verkligheten
    Hur resonerar ni tjejer, jag vet naturligtvis att det är individuellt. Men det vore skoj att höra lite funderingar kring det, hur skulle ni reagera om er partner berättade om en fantasi som ni inte gillade?

• Svar på tråden Avslöjad fantasi
  • Anonym

En fantasi är väl en fanasti? De va väl inget du ville prova med henne? Eller? För visst, kanske hon reagerar så men de e ju lite fel o reagera så tycker jag... Alla har ju fantasier av olika slag.

• Anonym (Pervo?)

Familjen P skrev 2007-06-19 14:20:46 följande:

Det samma! Och så kanske du ska prata med din fru?
    Nja...tror nog inte jag kommer att ta upp det med henne igen faktiskt.
  • Anonym (Pervo?)
    Anonym skrev 2007-06-19 14:22:27 följande:
    En fantasi är väl en fanasti? De va väl inget du ville prova med henne? Eller? För visst, kanske hon reagerar så men de e ju lite fel o reagera så tycker jag... Alla har ju fantasier av olika slag.
    Det var ABSOLUT inget vi diskuterade att prova, har inte ens funderat själv på om jag ev skulle vilja prova det irl, det är ENBART en fantasi för mig och inget mer.
  • Micki

En fantasi är väl ändå en fantasi,det är ju inte säkert att man vill göra den till verklighet. Synd att din fru reagerade som hon gjorde,det va väl ändå ett stort förtroende du gav henne.
    Jag hade absolut inte kallat min man för äckel pga någon fantasi om det nu inte va nåt som handlar om övergrepp av nåt slag.

Ha en bra sommar.

• Familjen P

Tänkte mer på att prata om hennes sätt att uttrycka sig för det var inte okej...

• Anonym (Pervo?)

Familjen P skrev 2007-06-19 14:34:33 följande:

Tänkte mer på att prata om hennes sätt att uttrycka sig för det var inte okej...
    Nja..struntar nog i det med faktiskt.
    Orkar inte ta upp det igen. Men tack för förslaget
  • Anonym (Pervo?)
    Olearia skrev 2007-06-19 14:30:21 följande:
    En fantasi är väl ändå en fantasi,det är ju inte säkert att man vill göra den till verklighet. Synd att din fru reagerade som hon gjorde,det va väl ändå ett stort förtroende du gav henne. Jag hade absolut inte kallat min man för äckel pga någon fantasi om det nu inte va nåt som handlar om övergrepp av nåt slag.Ha en bra sommar.
    Skönt för din man som har dig

Du får också ha en bra sommar
  • Familjen P

Ok. Hoppas att ni får det bra iallafall. *kram*

• Anonym

tycker inte hon kan klankaner på dig pådet sätte. Ville hon vetasåfårhon ju också acceptera det du fantiserar om eller? Själv vill jag veta vad minsambofantiserar omdet eggar mig

• Rude Billy

Hade min sambo sagt att han gick igång på wet vet jag inte hur jag skulle reagera för jag själv blir bara äcklad av tanken att utföra något liknande!
    Men hade aldrig kallat honom perverst 'ckel för det!
    Tycker din fru överreagerade!!

Svar på tråden Avslöjad fantasi