• Minimilian

Gillar du att klämma finnar??

Jag bara äääälskar att klämma finnar! Speciellt vrålstora som gärna sitter på någon annans rygg!!!

Gillar ni att klämma finnar??

♥ Milian 060910 ♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du att klämma finnar??
  • Coursell

Nej, fy så vidrigt.
    Har bara gjort de en gång i mitt liv och jag hoppas verkligen att jag slipper fler gånger

• Trynträ

Nä usch. Brukar må lite lätt illa då. Pormaskar däremot är skojsiga. Jag fattar absolut inte hur man kan klämma finnar på andra.

• Babychick

Röstade annat. Äcklig att klämma finnar speciellt pa andra!! *urk*

• Babychick

Glömde skriva jag brukar klämma pa mina egna om jag rakar ha nan men som sagt det är inget nöje som de flesta här verkar tycka....

• LAA

På gymnasiet hade jag en kortvarig pojkvän med världens finnigaste rygg. Lustigt nog hade han inga i fejan, bara på ryggen. Himmelriket var att sitta på hans rygg och klämma!

• Ronja88

ÄLSKAR att klämma på mig själv när dom väl dyker upp, som inte är så ofta. men att klämma på andra? ALDRIG i livet!!! USCH

• Anonym (Finnar)

Jag tycker att det är roligt. 

• Anonym (Finnar)

Men bara på mig själv 

• Anonym (Anonym)

Även om det kan vara lite äckligt så är det något med det som ger mig ro. Jättekonstigt jag vet, har ibland sett sånna videos på youtube och av någon anledning så blir jag lugn av det. 

• Mayjel

Nja, jag gillar att göra mig av med acne när den blossar upp ibland. Men det bästa vore såklart om de inte bröt ut alls. Det är ju ändå en hudsjukdom och jag vill ha en frisk och sund hy. Huden säger mycket om vår kroppsliga hälsa generellt. 

Svar på tråden Gillar du att klämma finnar??