• Anonym (euhm?)

Knasigt

Jag har träffat en tjej på nätet... innan vi träffades så hade vi inget att prata om allt var bara dött... men vi bestämdes iaf att träffa för vi hade inget att göra och det kunde bara gå fel i värsta fall. Och vi träffades allt klinga rätt kändes det som. Men nu efteråt när vi är ifrån varann .. vi bor 45 mil ifrån varandra... så har vi inget att prata om igen allt blir bara så stelt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-19 17:59:05:
    alltså? är det bara lägga ner då? eller ska man fortsätta försöka?

• Svar på tråden Knasigt
  • Familjen P

Om ni pratar över msn då?

• Anonym (euhm?)

det är samma .. msn telefon .. inget att prata om...

• Familjen P

Men vad pratade ni om när ni träffades då?

• Jen72

DÅ är det nog bara till att lägga ner. Hade ni ingenting att prata om FÖRE daten så är odsen inte helt bra och än värre om det är lika efter.

Ny dag, nya möjligheter!!
  • Anonym (euhm?)

när vi träffades så prata vi om allt mellan himmel och gjord intressen gamla polare nya polare .. snacka en liten sekund om ex och såna saker.. var jätte mysigt kändes precis som om det sa klick på engång :| men nu funk det inte alls jobbigt som tusan

• Anonym (neeej)

Neeej ge inte upp, jag är just nu i ett distansförhållande(olika länder) och visst efter några veckor med sms och telefon känns det inte samma det känns som om man glidit ifrån varandra, men VARJE gång vi träffas är allt perfekt. Nu har vi ju planer för framtiden och jag kommer flytta till honom i augusti. Träffas igen och se hur det känns då...

• Anonym (euhm?)

hmm låter som en bra plan neeej men jobbigt att veta att det kommer kännas att man glider ifrån varandra.. men inte nu för det kommer ta flera veckor imellan gångerna, hmm men får väl försöka ge det ett försök till hon vill då det iaf

• heidi norlen

Men nåt borde de ju finnas att prata om?
    Musiksmak?
    Ni kanske borde träffas mer då när nui kan prata bättre då

• Anonym (euhm?)

alltså det är typ.. "ja vad ska du göra imorgon? svar: inte så mycket jobba "vad händer ananrs då? inte så mycket" osv.. det blir som så från båda hållen :/

• Jen72

Har du svårt att prata loss i normala fall också?
    Kan ju vara så enkelt att ni bägge behöver någon som drar i gång samtalet och är ni lika på det sättet så blir det ju tyst.

Telefonen är inte alltid enkel, håll det till mess och internet så länge då och ta vara på att det fungerade bättre när ni sågs!

Ny dag, nya möjligheter!!
  • Anonym (neeej)

Men om ni pratar varje dag och flera gånger om dagen så hinner det inte hända så mycket mellan varven lixom. Det är presis samma här, min kille kan ringa på morgonen och sen ringer jag på kvällen och då blir det lixom -Nått nytt?? -ähhh nej inte på 6timmar hahhah. Telefonkontakt är jätte jobbigt, tyvärr så kan jag inte flytta innan augusti så vi får ha det så här ett tag men båda är införstådda på det så det går bra. Kan ni inte ta en lite semester ihop och försöka umgås så mycket ni kan, sen får ni ju lösa det på nått sätt för man kan ju inte hålla på så förlänge.

• Anonym (euhm?)

jo jag ahr svårt att starta konversationer och bibehålla dem.. antar att hon har lika.. och nej vi pratar inte hela tiden... messar typ 5 gånger till varann.. sen pratar i tele 10 min innan man somnar om det finns nåt att tala om :/

Svar på tråden Knasigt