• vadskajaghetadå

vad tycker din man/kille om dockor/rosa saker etc till pojkar?

Jag har ju många ggr hört kommentaren "pojkar kan inte ha sånt, dom blir homo"
    av en del killar.
    jag undrar vad eran kille tycker om dockor/rosa kläder/princesssaker etc
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vad tycker din man/kille om dockor/rosa saker etc till pojkar?
  • Carro1978

Min man tycker att det finns pojk- och flickleksaker.....Så jag köpte en docka till våran son i julklapp och skrev pappas namn på den

Mamma till Rasmus 1 år & ängeln Gabriel som blev 3½ år!
  • listo

Han tycker (liksom jag) att alla barn kan leka med alla sorters leksaker. Inget konstigt med det.

• Bling1975

Min sambo blir sur på fåniga killar som säger sånt så självklart tycker han att det är jättebra om även pojkar får använda alla färger och alla leksaker, precis som flickorna.

Stitch längtar efter Lilo 3.0
  • Soffis79

Vår son kommer nog aldrig få rosa kläder iaf. Han är nämligen rödhårig! Men pappan har köpt en rosa leksak till honom så det finns nog ingen homofobi där

Den vackraste stunden i livet var den när du kom Edwin
  • IddeGirl

min sambo säger så men på skoj. och jag hotar med kjolar, prinsessgrejer, dockor osv

• Shadilly

Jag kan tyvärr inte svara, vi anser att rosa och prinsessigt är en styggelse såväl för flickor som pojkar *skratta*

• smulan 75

Min sons favorit är en "blom docka" med långa ben i rosa o orange o lite grönt på bladen många har frågat mig när sonen sitter i vagnen o leker med denna,vad söt dotter du har (fast han har regskylt med namn)då blir man något irreterad kan inte min son få leka med sin "blommis" ifred?

• vadskajaghetadå
    smulan 75 skrev 2007-06-20 15:55:02 följande:
    Min sons favorit är en "blom docka" med långa ben i rosa o orange o lite grönt på bladen många har frågat mig när sonen sitter i vagnen o leker med denna,vad söt dotter du har (fast han har regskylt med namn)då blir man något irreterad kan inte min son få leka med sin "blommis" ifred?
    vad sjukt.
  • Kajsan

Min man tycker naturligtvis att barn ska få leka med barnsaker oavsett om de är rosa, dockor, monstertruckar eller prinsesskjolar.
    Hade han tyckt annorlunda så hade jag sett honom som en neanderthalare och då hade han inte vart far till mitt barn.

• Fillay

Han tycker bara det är bra. Även när jag ville köpa en kjol til sonen för att han själv ville ha det

Svar på tråden vad tycker din man/kille om dockor/rosa saker etc till pojkar?