• Just A Girl

Tori & Dean

Såg andra avsnittet i tisdags, lite kul att se eftersom man följt bevvan i alla år. Kul att veta att hollywood kändisar faktist oxå blir stora under grav

• Svar på tråden Tori & Dean
  • Moasmostermia

skulle vilja åka dit och bo. undra hur mkt de kostar ^^. är hel såld på programet de visar, svarar inte på mobilen eller telefonen om nån ringer när de sänds. krävs absolut koncentration

• mammutten81

De kpte ju huset, med allt, fattade jag det som.
    Hon fick inte så mycket av arvet för hon var ju extremt ovän med sin mamma, men hon hade så stora skulder plötsligt eftersom pappan hade betalat alla räkningar åt henne när han levde.,
    Men när han dog var det slut på det och där stod hon med räkningar på miljonbelopp.

I först aavsnittet såg man ju när de skulle sälja hennes saker, hon hade ju hela lagerhus med saker, det kan ju inte var abilligt att lagra direkt.

Men huset köpte dom ju med inredning och så.

• Just A Girl

läste detta
    i People magasin

Here's another reality about Tori Spelling and husband Dean McDermott's reality show, Tori & Dean: Inn Love ? the couple do not actually own their bed-and-breakfast.

They only rent it.

"It's a lease, with an option to buy," Christina Gilmartin, a publicist for the show ? which debuted on the Oxygen network in March and has been renewed for a second season ? tells The New York Times.

According to the paper, contrary to publicity materials for the program, Spelling, who turned 34 on Wednesday, did not purchase the inn, or sink all of the $800,000 left her by her late father, legendary TV producer Aaron Spelling, into establishing the Chateau La Rue, which is named after Spelling's pug, Mimi La Rue.

Although the program showed Spelling and McDermott, 40, negotiating and then closing a deal to buy the property, the Chateau La Rue is still owned by Christopher and Patricia King, who have it on the market for $2.6 million, reports The Fallbrook Village News. (The inn is located in Fallbrook, Calif., about 100 miles southeast of Los Angeles.)

"It's smarter for them to dip their toe in water and test this out," Randy Barbato, a producer of the show, told The Times about the decision to lease rather than buy.

• Busungarnas mamma

Läste detta på aftonbladets hemsida idag:

Äntligen är Tori lycklig

Grälen med mamma Candy är över – tack vare lille Liam

Tori Spelling, 34, är lyckligare än någonsin.
      Hon är gift med mannen hon älskar. Hon är nybliven mamma till lille Liam.
      Och hon har slutit fred med sin mamma Candy. Tack vare Liam. Med det är Hollywoods sårigaste familjegräl över.
       Här ser ni världens yngste lille fredsmäklare.
      Liam Aaron Spelling – skådespelerskan Tori Spellings nyfödde son – har inte bara gjort Tori och hennes make Dean McDermott till världens lyckligaste Hollywood-föräldrar.
      Liam har fått Tori och hennes mamma Candy att förlåta och gå vidare. Därmed är ett av Hollywoods sårigaste familjegräl till ända.
      – Det känns toppen. Det finns inget mer sammanbindande än familjen, säger Candy Spelling om försoningen till tidningen People. Hon koncentrerar sig
      i stället på mormors-rollen:
      – Ord kan inte beskriva den glädje jag känner inför denna lyckliga händelse. Jag ser fram emot att få pyssla med min nya lilla sonson.
      Tori visste redan innan förlossningen att hon väntade en pojke.
      – Små killar är hur kul som helst, sade hon då i en intervju med People. Jag älskar att vara gravid. Men jag kan inte bärga mig tills jag får bli mamma och hålla den här lilla bebisen i mina armar.

Tv-showen en succé
      Hennes önskningar besannades den 3 mars i år. Då föddes Liam på Los Angeles Cedar Sinai Medical Center och han har sedan sin ankomst förgyllt paret Spellings/McDermotts vardag. Men Tori Spelling har fått andra anledningar att vara glad den senaste tiden. Hennes nya tv-show ”Tori and Dean: Inn Love” har blivit en succé. Här rustar Tori och Dean upp och driver ett bed and breakfast, ”Chateau La Rue” (döpt efter familjen Spellings mops Mimi La Rue) och serien har slagit tittarrekord. En andra säsong är redan planerad och även här hemma, där serien visas på Kanal 5, har den blivit sommarens snackis.
      Fast största lättnaden torde som sagt vara att bråket med familjen – en konflikt som har varat i drygt ett år – äntligen är över.
      Bråket började då Candy upprördes över att Tori drev med henne i sin dåvarande komediserie ”So noTORIous”. Men sitt klimax fick konflikten då Toris pappa, den mäktige och stenrike tv-producenten Aaron Spelling gick bort i juni förra året.

Dödsbud via mejl
      Tori, som alltid stått sin pappa nära, fick veta att han avlidit via ett mejl från en kompis. Hon såg detta som ett svek från mamma Candys sida. När Tori ”bara” ärvde 800 000 dollar – en bråkdel av Aaron Spellings förmögenhet –

Tori anklagades för att vara en mansslukerska
    anklagade Tori Candy för att ha uteslutit henne från arvet.
      Bråket med familjen var bara en av Toris motgångar. När hon träffade Dean, under inspelningen av tv-filmen ”Housesitter” och spontan kärlek uppstod låg Tori i skilsmässa med dåvarande maken Charlie Shanian. Dean var gift med manusförfattaren Mary Jo Eustace. Paret hade just adopterat en dotter tillsammans när Dean kom med beskedet att han ville skilja sig. Mary Jo Eustace, som förstås fortfarande är sårad av händelsen, har nyligen utkommit med sin bok ”The other woman” där hon detaljerat beskriver hur hon blev lämnad:
      ”Har du träffat någon?”, frågar jag. Han nickar ja. ”Är det Tori Spelling?” Han nickar. ”Vi är tvillingsjälar”, säger han. ”Hon älskar mig förbehållslöst.”
      Tori anklagades för att vara en mansslukerska och ingen trodde att förhållandet med McDermott skulle hålla. Men paret smet iväg och gifte sig i en hemlig ceremoni på Fiji, i maj förra året, strax före Aaron Spellings bortgång.

Planerar för bok
      I dag har den lilla familjen Spelling – med nyfödde Liam som kronjuvelen – visat att omvärlden hade fel. Nu planerar dessutom Tori att skriva en bok om sin resa från tonårsidol och bortskämd Beverly Hills-brud till hårt arbetande egen företagare utan pappas plånbok.
      –?Jag skäms inte för att mina förutsättningar förändrats, eller att man faktiskt kan arbeta och utveckla det man har, säger Tori till USA Today. Det är viktigt för mig att få berätta för folk om den kampen. 

• dexterswife

Jag tycker det blev snyggt, maken hatar det.

• mammutten81

Jag tycker det blev skitfult!
    Snack aom att dra ett hus tillbaka till 70-talet!
    ¨
    Men det var fin barnkammare och sen var det kul när hon trodde det var en bajsklump, fast att det var trädrötter.

• Just A Girl

Tyckte färgen såg lite brum,röd,lila ut på något sätt. Men svårt att avgöra när man inte ser i verkligenheten.

Men jag läste någonstans att just nu så bor det inte där utan är föräldralediga och någon kompis till dem sköter det.
    Men jag tror att det hela bara handlar om att synas, för det kommer ju komma en säsong 2 och då är de väll där ett tag igen, sen när säsongen är slut så är de nog tillbaka i LA igen.

Svar på tråden Tori & Dean