Tori & Dean
Såg andra avsnittet i tisdags, lite kul att se eftersom man följt bevvan i alla år. Kul att veta att hollywood kändisar faktist oxå blir stora under grav
Såg andra avsnittet i tisdags, lite kul att se eftersom man följt bevvan i alla år. Kul att veta att hollywood kändisar faktist oxå blir stora under grav
Vad konstigt....var hon och hennes pappa osams?
skulle vilja åka dit och bo. undra hur mkt de kostar ^^. är hel såld på programet de visar, svarar inte på mobilen eller telefonen om nån ringer när de sänds. krävs absolut koncentration
De kpte ju huset, med allt, fattade jag det som.
Hon fick inte så mycket av arvet för hon var ju extremt ovän med sin mamma, men hon hade så stora skulder plötsligt eftersom pappan hade betalat alla räkningar åt henne när han levde.,
Men när han dog var det slut på det och där stod hon med räkningar på miljonbelopp.
I först aavsnittet såg man ju när de skulle sälja hennes saker, hon hade ju hela lagerhus med saker, det kan ju inte var abilligt att lagra direkt.
Men huset köpte dom ju med inredning och så.
läste detta
i People magasin
Here's another reality about Tori Spelling and husband Dean McDermott's reality show, Tori & Dean: Inn Love ? the couple do not actually own their bed-and-breakfast.
They only rent it.
"It's a lease, with an option to buy," Christina Gilmartin, a publicist for the show ? which debuted on the Oxygen network in March and has been renewed for a second season ? tells The New York Times.
According to the paper, contrary to publicity materials for the program, Spelling, who turned 34 on Wednesday, did not purchase the inn, or sink all of the $800,000 left her by her late father, legendary TV producer Aaron Spelling, into establishing the Chateau La Rue, which is named after Spelling's pug, Mimi La Rue.
Although the program showed Spelling and McDermott, 40, negotiating and then closing a deal to buy the property, the Chateau La Rue is still owned by Christopher and Patricia King, who have it on the market for $2.6 million, reports The Fallbrook Village News. (The inn is located in Fallbrook, Calif., about 100 miles southeast of Los Angeles.)
"It's smarter for them to dip their toe in water and test this out," Randy Barbato, a producer of the show, told The Times about the decision to lease rather than buy.
vad bra, då vet man!
Läste detta på aftonbladets hemsida idag:
Äntligen är Tori lycklig
Grälen med mamma Candy är över – tack vare lille Liam
Någon som vet hur många avsnitt första säsongen är på??
Puffar lite!
Någon som ska titta ikväll??
absolut ska jag kolla på de ikväller . missar de Icke
Nu var dagens program slut
Vad tycker ni om den nya färgen på utsidan då?
Jag tycker det blev snyggt, maken hatar det.
Jag tycker det blev skitfult!
Snack aom att dra ett hus tillbaka till 70-talet!
¨
Men det var fin barnkammare och sen var det kul när hon trodde det var en bajsklump, fast att det var trädrötter.
Jag tycker nog att de kunde tagit en annan nyans av den bruna färgen, den var verkligen BAJSbrun...
Tyckte färgen såg lite brum,röd,lila ut på något sätt. Men svårt att avgöra när man inte ser i verkligenheten.
Men jag läste någonstans att just nu så bor det inte där utan är föräldralediga och någon kompis till dem sköter det.
Men jag tror att det hela bara handlar om att synas, för det kommer ju komma en säsong 2 och då är de väll där ett tag igen, sen när säsongen är slut så är de nog tillbaka i LA igen.
Ok, jag hoppas inte att det är så...man vill ju liksom att de ska bo där ![]()