Inlägg från: Kevlarsjäl |Visa alla inlägg
  • Kevlarsjäl

kent - Ett tidsfördriv att dö för (version 7)

Du är en klippa Trinity!

Igår satt jag på en buss i 4 timmar. I Ipoden körde jag Kent hela vägen. Han inte igenom alla skivor ens... så mycket bra låtar. Det gjorde min bussresa betydligt trevligare.

Längtar till hösten!

• Kevlarsjäl

Ingen aktivitet här inne. Var är ni alla Kent-fantaster? Något att berätta?

• Kevlarsjäl

Igår var jag på Stockholm stadion och kollade på fotboll. I stekande sol. Innan matchen skulle dra igång så spelade de Kent.. Lycka! Snacka om att få flashbacks till spelningen på stadion... Alla klädda i vitt. Åh vad jag längtar till hösten då ny skiva kommer.

• Kevlarsjäl

WOW! Tillbaka från en vecka i fjällen och så får man denna trevliga nyhet. Stockholm för min del, 16 eller 17 beroende på när man får tag på biljetter.

Längtar redan!!!!!!!!!!!

• Kevlarsjäl

Så var man tillbaka från en över en vecka i sommarstugan utan internet. Försökte på telefon till första släppet... Hahaha, skrattretande eftersom jag kom fram efter en halvtimma och då hade Stockholm varit slut i en kvart... Och så skulle en kompis boka i onsdags... det gick inte då heller. Och sen missade vi att det var släpp igår. Så här står man, har sett flertalet av deras spelningar och nu har man ingen biljett. Kan man bli mer knäckt...

Vet att det finns på nätet och jagar febrilt. Kan ju tänka mig att betala lite mer men det dubbla? och hur säkert är det?

Känner mig helt under isen...

• Kevlarsjäl

Jag har biljetter!!!!!!!!!!!!!!!!! En underbart vänlig själ på Kent-forumet som irriterade sig på att massa företag köper upp biljetter och säljer dyrt på andrahandsmarknaden hade två biljetter över som jag fick - till vanligt pris. Snacka om underbar människa!!!!!!!!!!! Jag svävade på moln hela dagen. Nu ska jag förhandsboka skivan och bara längta!!!!!!!!!!!!!

• Kevlarsjäl

Visst finns det underbara människor! Trodde inte det existerade sånt men man lär sig något varje dag. Jag som var så desperat att jag var beredd att punga ut med betydligt mer än biljettpriset. Men så löste det sig.

• Kevlarsjäl

Jag är också chockad. Men tjejen som gav bort biljetterna hade reggat sig bara någon dag innan så det var en nykomling. Kanske inte hunnit bli otrevlig och tjurig.

Trinity78 skrev 2007-08-05 14:41:44 följande:
    Menar du att det fanns en snäll människa på kent-forumet?? Jag är chockad. Det forumet är jag avskräckt från i all framtid. Det var ganska kul när det bara var en chatt men nu är folk så otrevliga och tjuriga hela tiden.
  • Kevlarsjäl

Angående Tack & Förlåt. Det har spekulerats vilt vad Kent menar med det i sitt meddelande på hemsidan. Någonstans skrev då någon att det är något man ofta säger i Finland efter en fest: "Tack för festen & Förlåt för att vi stökade till" typ. Och flera av medlemmarna har ju finskt påbrå. Jag hoppas därför att det är vad de menar och att de inte menar det som ett avsked...

Svar på tråden kent - Ett tidsfördriv att dö för (version 7)