skulle du kunna tänka dig att jobba på McDonalds?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-21 15:37:51:
varför/varför inte?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-21 15:37:51:
varför/varför inte?
Nej, aldrig mer! Arbetade där under lite mer än ett år. Skitlön! Men hellre det än att vara arbetslös. MC Donalds kan ju framstå som att de gör en god sak men jag håller med MIRVA till fullu. Det finns andra sätt att göra goda gärningar.
Och ja,jag har jobbat i andra kök och kan klart konstatera att hygienen ofta brister inom MC Donalds. Dock finns det tydliga föreskrifter om hur allt ska skötas, och det är trist att inte alla anställda respekterar det. Det är omöjligftledare att övervaka hela personalstyrkan så att allt efterföljs korrekt.
Har jobbat på mcdonalds. Helt ok, men jobbigt. Visst brister det i hygienen men inte mer än på andra restauranger, och mataffärer ska vi inte ens prata om, det slår donkens hygienrutiner med hästlängder (har precis jobbat två dagar på coop, det fanns inte tvål på ngn av personaltoaletterna...).
Jag tycker Mcdonalds är ett jättebra första /extrajobb för ungdomar.
Misinformation eller vinklad information skulle jag kalla det
Men kalla det för fakta om du vill.
Du slipper jobba pa McDo om du vill och kan leva pa dina bidrag istället som nagon skattat för med sina McDo-förtjänade pengar.
Jag slipper ocksa jobba pa McDo om jag vill, vilket jag vill. Dock skulle jag hellre jobba där ân att ga pa bidrag.
Men mest gillar jag att ha pengar och slippa arbeta ända.
Jag har jobbat där!