• vadskajaghetadå

Skulle ditt barn få bada/vara på stranden naken bland folk?

Insmord i solkräm.        

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-23 15:41:02:

T.ex barn 0-4 år
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ditt barn få bada/vara på stranden naken bland folk?
  • Anna81

sannispannisen skrev: men altså, har ni bikina på era flickor för att dölja deras små tuttar?
    varför har man bikini på små barn?

är ni så rädda att ni inte vågar att flickorna visar sina "tuttar" om man ens kan kalla det tuttar????

Jag har visserligen inte bikini på min dotter utan baddräkt, skulle aldrig få för mig att låta henne springa naken, inte min son heller för den delen. Varför ska barn vara nakna??
    Jag är inte speciellt rädd för peddosar, men jag gillar inte att titta på en massa nakna barn på stranden, Varför ska man vara det??

• Minimilian

Ja d är klart!

♥ Milian 060910 ♥
  • Skrattmås

Ja, självklart!!
    Hela samhället är så himla pedofilrädda så jag blir så jäkla sur!!

Det är som om 75 % av alla människor helt plötsligt var pedofiler? Tror ni att det finns fler idag än när vi växte upp och sprang omkring nakna?

• Skrattmås

s. Vi har dock soldräkt för solens skull men tanken skulle aldrig slå mig om pedofiler. Isåfall att det inte är bra med för mycket sand i snippan och rumpan.

• mamyleine

Nej pga pedofiler. Jag vet att de finns personer som tar med sig digital-cameror och fottar nakna barn . Av den anledningen får min son ha badbyxor på stranden. JAG vill inte att han ska vara ett runkobjekt åt nån äcklig peddo.

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • Anne M
    Skrattmås skrev 2007-06-24 11:24:57 följande:
    Ja, självklart!! Hela samhället är så himla pedofilrädda så jag blir så jäkla sur!!Det är som om 75 % av alla människor helt plötsligt var pedofiler? Tror ni att det finns fler idag än när vi växte upp och sprang omkring nakna?
    Nej, det finns nog inte fler i dag, men i dag är vi så upplysta om att dom finns, och därför väljer vi att skydda våra barn mot dem.
  • Havsjungfrun

Ja, självklart. Kläderna är till för att skydda mot solen och då är de ju bra men skulle inte hindra honom att gå naken av andra skäl.

• vadskajaghetadå
    Anna81 skrev 2007-06-24 08:58:45 följande:
    sannispannisen skrev: men altså, har ni bikina på era flickor för att dölja deras små tuttar?varför har man bikini på små barn?är ni så rädda att ni inte vågar att flickorna visar sina "tuttar" om man ens kan kalla det tuttar????Jag har visserligen inte bikini på min dotter utan baddräkt, skulle aldrig få för mig att låta henne springa naken, inte min son heller för den delen. Varför ska barn vara nakna??Jag är inte speciellt rädd för peddosar, men jag gillar inte att titta på en massa nakna barn på stranden, Varför ska man vara det??
    för att jag inte kommer på nån annan anledning till varför man är livrädd för att ha sitt barn naket (förutomkorta stunder om man är rädd för solen t. ex) men såna som inte ens vågar ha sin lilla 1-åring en 10 min på en badplats medsolkräm, nej tror knappast att de brinner upp.

och jag undrar fortfarande om nån skulle vilja dölja barnets små tuttar att det är därför man har bikini eller bara för attman tycker att det är snyggt eller att barnet vill det,
    eller om folk skulle våga låta flickan visa sina tuttar.
  • vadskajaghetadå

anna81 dessutom tycker jag att det är lite konstigt om man nu inte är räddför pedofiler, varrför ogillar man att se nakna barn?

ok att ogilla att se nakna vuxna, men aja alla är olika.

• Anne M

Jag har bikini på min dotter för att det är gulligt (hon skulle lika gärna få gå utan), men bikinibyxor har hon för att jag är rädd för pedofiler.

Svar på tråden Skulle ditt barn få bada/vara på stranden naken bland folk?