• nika70

Bra mäklare i centrala Göteborg?

Hej!
    Jag ska sälja min lägenhet i Göteborg (Linne) och är ute efter en bra mäklare. Är det någon som känner till någon duktig mäklare som ni kan tipsa om?

• Svar på tråden Bra mäklare i centrala Göteborg?
  • nika70

Väljer mellan M2 och Bjurfors. Någon som har anlitat dom?

• Solskensglimt

Jag var väldigt nöjd med Svens Fastighetsförmedling!
    Jag använde dem när jag sålde min lgh nu i Strömmensberg, mina föräldrar köpte av dem när de köpte i Linnéstan..

• Adamama

Vi kollade i bostadsbilagan och valde dem vi tyckte hade snyggast och störst bilder, för vi gissade att det var det vi själva hade fastnat för. Det blev m2.

Kolla själva och se vilka ni tycker verkar framställa bostäder på det bästa sättet. Vår erfarenhet av vänner och bekanta är att service och arvode är rätt lika mäklare emellan. m2 var liiite dyrare än vårt andrahands alternativ, emn då ingick ett besök av en stylist och just deras schyssta bilder kändes som om de var värda mycket.

• Pernilla75

m2, Bjurfors eller Ahre

• Twix

Vi köpte vårt hus via Home. Mäklaren gav ett väldigt trevligt och proffesionellt intryck. Nu har han tydligen flyttat över till Svensk fastighetsförmedling, skulle definitivt ringa honom om vi någonsin får för oss att sälja huset!
    Har själv sålt lägenhet med hjälp av Bjurfors, och mäklaren, han var trevlig och bra han med

• Adamama

Twix - vi köpte också hus via Home, mäklaren var verkligen trevlig. Men som säljare hade jag inte velat anlita dem.

De hade verkligen trista bilder på huset som vi sedan köpte - kanske bra för oss (inte så många kom på visningen som om det kanske hade gjort om det varit bättre bilder), men kappast bra för säljaren. Min åsikt bara.

• NovaAlexandra

m2 tycker jag.

/mamma till världens bästa Sanna
  • nika70

Adamama: Vad hette mäklaren? Jag tycker också att M2 har de snyggaste annonserna men jag gilar även Bjurfors.

• NovaAlexandra

mäklaren jag har anlitat hos m2 heter Pernilla, hon är jätteduktig!

/mamma till världens bästa Sanna
  • nika70

Någon som har något mer tips?

• Adamama

Sorry att jag inte svarat - har varit i skärgården utan internet. Den tjejen vi hade har slutat. Men jag tror inte att det var så mycket val på m2 vem man ville ha, utan hon hade vår gata och några till och därför fick vi henne. De vill gärna obba så, för då har en mäklare bra koll på området, vad anant har gått för och lär känna köpare som letar i ett visst område.

• nika70

Har inte bestämt mig än... Några mer tips?

Svar på tråden Bra mäklare i centrala Göteborg?