• Lady Gaga

Roliga sms/mms som du fått/skickat

Tänkte vi kunde dela med oss av roliga lr pinsamma sms/mms som vi har fått/skickat.

Inatt fick jag ett sms från någon jag inte kände:

"Innan jag fyllnar till vill jag passa på att önska alla mina vänner, familj, grannar, sexuella förbindelser, de jag druckit under bordet, de som druckit mig under bordet, de jag kört ikapp med, de jag avvisat som sexpartners, alla spritsmugglare och allt annat lösaktigt folk, EN GLAD Midsommar."

~äta här eller äta påse?~
  • Svar på tråden Roliga sms/mms som du fått/skickat
  • TheSunset

Hej!
    Det e jag, din mobil.
    Jag har inget att meddela...
    Jag ville bara komma ur byxfickan.
    Lukten från ditt Könsorgan är förjävlig..!!!!
    Tack för lite frisk luft...

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Olga81

jo, det kanske inte passar direkt här,för det är inte nåt sms/mms, men min mans farbror hade en skylt på jackan där det stod följande :
    "Idag är jag fyll. Var snäll och transportera mig hem varsamt och under inga omständigheter får du lov att skada mig, tappa mig på golvet eller göra mig illa hur jag än ser ut eller vad jag än säger. Mitt hemadress är: X....X. En ilsken kvinna kommer att öppna dörren och säga att ni får dra dit pepparn växer men då får ni lägga mig i korridoren så det ordnar sig nog. Tacksam på förhand. (namn+efternamn)"

Jag tyckte att det var skitroligt

• Lady Gaga
    Olga81 skrev 2007-06-23 22:28:31 följande:
    jo, det kanske inte passar direkt här,för det är inte nåt sms/mms, men min mans farbror hade en skylt på jackan där det stod följande : "Idag är jag fyll. Var snäll och transportera mig hem varsamt och under inga omständigheter får du lov att skada mig, tappa mig på golvet eller göra mig illa hur jag än ser ut eller vad jag än säger. Mitt hemadress är: X....X. En ilsken kvinna kommer att öppna dörren och säga att ni får dra dit pepparn växer men då får ni lägga mig i korridoren så det ordnar sig nog. Tacksam på förhand. (namn+efternamn)"Jag tyckte att det var skitroligt
    haha
  • Lady Gaga

Min mamma fick ett sms från en okänd där det stod: "Hej! Ska vi åka och hämta er?"
    Hon svarade: "Ja tack, var snäll och gör det."

• Tingen

Jag har istället skickat ett pinsamt meddelnade.
    Skulle skicka till maken men kom till någon helt annan eftersom jag slog 1 siffra fel

Hej älskling!
    Nu ligger jag här och väntar på Dig... saknar Dig och Du vet vad jag vill när du kommer hem Puss puss

Fick inget svar och började fundera... kollade på sända meddelande och såg mitt misstag... pinsamt

Det finns folk som ljuger sig in i sin sannings fanatism.
  • Lady Gaga
    Tingen skrev 2007-06-23 23:57:41 följande:
    Jag har istället skickat ett pinsamt meddelnade.Skulle skicka till maken men kom till någon helt annan eftersom jag slog 1 siffra fel Hej älskling!Nu ligger jag här och väntar på Dig... saknar Dig och Du vet vad jag vill när du kommer hem Puss pussFick inget svar och började fundera... kollade på sända meddelande och såg mitt misstag... pinsamt
  • Lady Gaga

Några fler som har nåt att dela med sig av?

• Anmavi

Passar inte så här års men iaf:

"Lyssna nu, du ska inte ringa till mig efter det jag berättarnu. Det är inget jag vill prata om över telefonen, vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte att ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare. Bara lova att inte bli ledsen MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE.

• Lady Gaga
    Anmavi skrev 2007-06-25 13:49:34 följande:
    Passar inte så här års men iaf:"Lyssna nu, du ska inte ringa till mig efter det jag berättarnu. Det är inget jag vill prata om över telefonen, vi kan prata om det senare. Jag vill vara den första att berätta det för dig, jag vill nämligen inte att ska höra det från andra. Jag vet att du blir ledsen men jag är säker på att vi kan prata ut om detta senare. Bara lova att inte bli ledsen MEN DET FINNS INGEN JULTOMTE.
     den va bra
Svar på tråden Roliga sms/mms som du fått/skickat