• Lady Gaga

Roliga sms/mms som du fått/skickat

Tänkte vi kunde dela med oss av roliga lr pinsamma sms/mms som vi har fått/skickat.

Inatt fick jag ett sms från någon jag inte kände:

"Innan jag fyllnar till vill jag passa på att önska alla mina vänner, familj, grannar, sexuella förbindelser, de jag druckit under bordet, de som druckit mig under bordet, de jag kört ikapp med, de jag avvisat som sexpartners, alla spritsmugglare och allt annat lösaktigt folk, EN GLAD Midsommar."

~äta här eller äta påse?~
  • Svar på tråden Roliga sms/mms som du fått/skickat
  • Anmavi

Hade ett till:)

" Om du behåller detta sms älskar du mig, om du ignorerar det avgudar du mig, om du svarar vill du ha mig, om du inte svarar kan du inte vara utan mig, så...vad gör du?!"

• Barnakär

"Kostnaden för detta sms kunde försörjt en irakier under en dag. Skicka detta sms till sex vänner så svälter vi den jäveln en hel vecka"

Det är roligt men ändå så otroligt elakt och fult.

• akutpsykologen

En kompis berättade att han skickat ett sms till en tjej där han skrivit något i stil med "Du har inte fått några svar på din annons ännu, skall vi testa att plocka bort din bild - hälsningar Kullkontakt.se"
    Men det pinsamma var att tjejen hade gett bort sin mobil till sin dotter på 10år ... han skämdes lite tror jag ;)

• Lady Gaga
    akutpsykologen skrev 2007-06-25 13:54:11 följande:
    En kompis berättade att han skickat ett sms till en tjej där han skrivit något i stil med "Du har inte fått några svar på din annons ännu, skall vi testa att plocka bort din bild - hälsningar Kullkontakt.se"Men det pinsamma var att tjejen hade gett bort sin mobil till sin dotter på 10år ... han skämdes lite tror jag ;)
    jösses! ja jag kan nog förstå om han skämdes
    ~äta här eller äta påse?~
  • Sofia t

Jag skulle skicka ett sms till min sambo när jag va hemma och sjuk där jag förklarade i detaljs vad jag ville göra med honom. Pratade senare med sambon och fråga om han fått mitt sms vilket han inte hade kolla då i skickade och såg att jag skickat till min chef. Det vart en ganska jobbig måndag. Som tur var hade min chef gjort ett liknande smsfel.

• marmelade

ÅHHHH! Vilken rolig tråd!!! MERA!

• akutpsykologen

Denna fick jag av min bror

Hej
    Idag är det den internationella dagen för mentalt efterblivna.
    Skicka du också ett uppmuntrande mess till en efterbliven, precis som jag har gjort!

• mmonika77

akutpsykologen-> Och det roliga var?

• akutpsykologen
    mmonika77 skrev 2007-06-26 12:39:43 följande:
    akutpsykologen-> Och det roliga var?
    Ja, du kanske är van att få denna typ av sms och då kanske det inte är speciellt roligt. För oss normala så kan det vara liite roligt i alla fall ...
  • KramMissmia

HIKARU: Jag fick samma sms som dej=) Jag tror det är ett sånt där skämt-sms

Svar på tråden Roliga sms/mms som du fått/skickat