Skaffa barn med sin bästa killkompis??
Min bästa vän,en manlig sådan,har känt varandra i snart 4 år och har alltid funnits för varandra i vått o torrt.På något konstigt vis så har vi ett tajtare förhållande än jag någonsin har haft med mina ex.Vi har haft sex några gånger under dessa år.När jag sist försökte inleda en relation blev han jättesvartsjuk och sa att det gjorde ont men höll ändå god min.Han är mycket omtänksam o frågar alltid om jag har pengar o stöttar mig när olika problem dyker upp.Jag finns narturligtvis där o hjälper honom när det krisar sig.
Nu till min stora fråga.Jag är snart 40 år o känner att jag vill ha ett barn till o har svårt att tänka mig att våga lita på att en ny man,att han stannar med mig o barnet.Sen är jag ju äldre o innan man lär känna en ny man så är det nästan för sent.
I och med att vi står varandra så nära har jag inte skräcken att han ska försvinna ur våra liv.Kan tilläggas att jag har 2 barn sen tidigare.
Igår talades vi vid och fick frågan varför jag inte blivit gravid men honom tidigare,jag har nämligen mycket lätt att bli gravid.Saken är den att tiden inte var den rätta så att säga.
Jag låg i natt o funderade o tanken slog mig att kanske han kunde bli pappa till mitt barn.
Har jag blivit helt knäpp i huvudet eller är jag en fullblodsegoist?
Med facit i hand.Jag är ensamstående mamma för att min exman var en dålig man o lämnade oss varför inte skaffa barn med sin bästa vän som förhoppningsvis finns kvar men kanske inte bor med mig?
Snälla hjälp mig innan jag får griller i huvudet!!
Ni får skriva precis det ni tycker,bra som dåligt.