• Anonym

Strippklubb ??

Jag har varit på stripp klubb med några arbetskamrater 2 gånger under mitt förhållande, Hur många killar har varit på stripp klubb när ni har haft förhållande svara gärna anonymt om ni vill ??
    Vi hadde varit ihop i 7 år och hadde en dotter på ett halv år då. Vill gärna veta om det är vanligt eller inte. Jag har inte några behov av att gå på klubb men min fru tar det hårt och undrar om något är fel med min drif, vill bara veta om det finns fler killar som har varigt med om samma sak,

• Svar på tråden Strippklubb ??
  • Anonym

inte en ända gång faktiskt,va ganska vild i mina unga år men träffat min livs kärlek och är helt enkelt inte intresserad av att titta på andra nakna kvinnokroppar,ännu mindre betala för det.

sen skulle jag ju inte vilja att min fru gjorde så mot mig...

Hur gammal är du??

• Lucian Caesar

hej nu är ju inte jag en kille men, jag hade inte tyckt att det var så farligt om min sambo hade gått på en strippklubb nån gång, självklart ska det ju inte hända ofta men om han hade gått dit nån gång med grabbgänget vart femte år så hade det inte gjort mig nåt.. titta men inte röra så att säga..
    förstår inte riktigt alla svartsjuka människor, träffa någon kan man lika gärna göra i mataffären eller nån annanstans...
    och det är ju inget som hindrar dig från att tänka på någon annan när ni har sex tex... du kan ju lika gärna se en snygg ganska avklädd tjej ute på stan å fantisera om henne..
    nu säger jag inte att din sambo/fru är svartsjuk för det vet jag inget om, och ser inte heller att det är nåt konstigt i att hon blir sårad eller arg för jag vet ju inte omständigheterna..
    men man måste vara ärliga mot varandra, kanske därför hon tar så illa vid sig för att det kom fram i efterhand.. jag vet inte men jag hoppas verkligen att det löser sig för er

• CapoDiTuttiCapi

Strippklubbar har enligt mig INGENTING med otrohet att göra alls.

Beror ju på vad du gör strippklubben.....

Betalar du för sex = tro fan för att frugan blir arg...

Sitter du med arbetskollegorna/kunder och dricker några öl och kollar på stripp = ser ingen anledning till att frugan skall bli arg

Köper du en lapdance/privat dans = Man får väl förstå om frugan blir arg, samtidigt som det är ganska oskyldigt. Man får väl istället tänka som så att skulle du själv vilja att din fru hade en halvnaken/naken snygg man ålande i sitt knä? ;)

! Solt pappa 20070326 !
  • sedlighetsroteln

Lika oskyldigt om det hade varit en vän som gjorde det?

• Anonym

hade aldrig accepterat det. min xsambo gjorde det en gång. han fick packa sina väskor dan efter.

• Anonym

CapoDiTuttiCapi

antar att du tycker det e cool lugnt att frugan kollar på nakna män då som nästan trycker up kuken i huvet på henne då?

• Anonym

Har väl hänt att man trillat in på nån strippbar när jag varit utomlands. Inget man kanske berättar för frugan men jag tycker inte det är så allvarligt.

• Anonym (man)

Jag ser inget farligt i det.
    Jag går på strippklubb nån gång ibland.

• Anonym (tjej.)

Min man har varit med kompisar på strippklubb några ggr som en kul grej.

Det är defintivt inget som jag ser som otrohet, men är väl inte helt överförtjust heller.
    Om han gick ensam till en strippklubb för att sitta och flukta skulle inte vara ok. Privatdans eller lapdance eller liknande skulle definitivt inte vara ok.

• CapoDiTuttiCapi
    Anonym skrev 2007-06-26 03:56:02 följande:
    CapoDiTuttiCapi antar att du tycker det e cool lugnt att frugan kollar på nakna män då som nästan trycker up kuken i huvet på henne då?
    Om min sambo skall ut med jobbarkompisarna/möhippa eller vad det nu kan tänkas vara, och de går till en manlig stippklubb för att ta några öl och fnissa/titta så skulle jag inte ha något emot det nej.
    ! Solt pappa 20070326 !
Svar på tråden Strippklubb ??