Häftig och oregelbunden andning
Andas era bebisar också fort ibland och långsamt ibland, eller kan det vara något som inte är som det ska? Dessutom piper vår bebis ibland när han andas, men bara ibland.
Tacksam för svar!
Andas era bebisar också fort ibland och långsamt ibland, eller kan det vara något som inte är som det ska? Dessutom piper vår bebis ibland när han andas, men bara ibland.
Tacksam för svar!
Så har min son gjort.
Alltid eller just nu? Förkyld? Har varit förkyld?
Jag skulle räkna antal andetag per minut. Tyvärr vet jag inte exakt vad de ska ha, har hört 40 / minut, men vet inte om det stämmer.
Kanske läge att ringa sjukvårdsupplysningen och höra med dem?
Har för mig att vår tjej gjorde så också ibland - andades fort ibland och långsamt ibland.
japp, hela tiden =) de säger på mitt bvc att det är helt normalt..
japp det gör hon.
Just så gör Malva också, och jag har läst på flera håll att detta är helt normalt!
Så gör min son också.
fast det ska ju inte pipa när de andas, då hade i alla fall jag sökt läkare som fick lyssna på bebisen.
Kanske inte piper? Mer gnäller? För så gjorde vår son när han sov iaf.
Vår tjej andas underligt och ibland låter det som att hon inte får luft men barnläkaren sa att småbebisar är så och har ljud för sig i luftvägarna som ter sig lika lustiga och "onormala" som deras "epilepsi-rörelser". Så länge hon inte skiftar färg eller verkar sjuk, dvs äter inte, hög feber, slö osv så är det ingen fara