Min man vill också bli tagen?
Är han inte homosexuell då?
Är han inte homosexuell då?
Hej..
För ca nån månad sedan kom min sambo och jag på att han tyckte det var skönt med ett finger där bak. Jag todde inte mina öron, trodde att det inte va sant. Han kände sig själv lite orolig, men det funkar. Är man nyduchad och ren så kan det gå.
Låter lite perverst men men...
Kan du inte använda en dildo på honom då?
Min karl är likadan, men jag klarar inte av att hjälpa honom.
Men hallå bög, näää skulle inte tro det. Elakt skrivet!
Min man älskar oxå att bli tillfredställd i rumpan och för mig är det självklart att hjälpa honom med det, han gör ju sånt för mig!
Min man gillar att få det bakifrån emellanåt. Och, nej - han är så långt från "bög" man kan komma! Tycker själv att det är häftigt att få "ta honom" där. TS; tycker inte du ska göra det om du känner "äckel", men annars tror jag det är rätt vanligt.
Men hallå om man sätter på sin karl med en dildo en dildo som är en låtsas snopp, det betyder ju att han lika gärna kan ha sex med en man. Bisexuell då kanske?
Menar absolut inget illa, är bara min åsikt...
han är väl isåfall mer homosexuell som gillar att stoppa upp sin kuk i hennes röv?varför skulle det vara homosexuellt att vilja ha en dildo up i röven av en man men inte att vilja stoppa upp den i en kvinnas röv?
Vilket vridet resonemang! Alla ni som så trångsynt tycker att analstimulering är lika med homosexualitet!
homosexualitet handlar också om vem/vilka man får känslor för, om man gillar analsex men inte alls tänder på killar är man ju knappast bög, eller hur?
Mig veterligt kan lesbiska tjejer gilla strap-on och sånt, betyder det att de är heterosexuella och tänder på män? knappast...
Jag tycker att alla män som vågar ta för sig på det här viset ska ha eloge!
Jag tycker man ska våga utforska till bristningsgränsen!
Det är enbart supermanligt att våga tänja på gränserna, trot så mycket jävla skit homo associationer ....
Min man och jag pratar ofta om att han ska bli tagen och stimulerad bak och jag har både fingrat, slickat och strap on:at på honom där bak tyvärr verkar det svårt att slappna av nog för att det ska bli riktigt njutbart för honom än så länge Det kittlas och känns konstigt o allt möjligt, det är ju en ovanlig situation
Mer "våga pröva sex" åt folket tycker jag!!
hm män ska ställa upp på det mesta men vi kvinnor backar gära. Visstär det väl lit underligt änå? tyker själv om när min sambo smeker och stimulerar mig överallt men har nog lite svårt att "pilla" honom i det bakre hålet.