Inlägg från: Anonym (Har erfarenhet..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Har erfarenhet..)

Hur stimulerar man en killes anus? (Prostata?)

Jag är tjej, mitt ex älskade att få stimulans där! Han sa att hans orgasm blev superstark av det. Ändå så hittade jag aldrig ngn speciell "punkt" som jag kunde känna med fingret eller så. Utan det var mer bara att fingret var inne och rördes lite in och ut så att säga. Hade också hört att "framsidan" dvs mot magen till, är där själva prostatan finns. Så försökte hålla fingret så att "trycket" från fingret blev lite mer mot framsidan av mannen så att säga, när finget är inuti.

I övrigt kan jag tipsa om att det är bra att ha väldigt mycket "glid"/blött, när man gör sånt här. Mycket saliv och gärna mkt glidmedel. Är ju extremt obehagligt med torr penetration så att säga. Att smeka/slicka utanpå området, en stund, innan, hjälper också till med avslappningen och upphetsningen. Precis som förspel för oss tjejer! Mitt ex kunde bli sååå upphetsad av det och till slut nästan be mig om att komma in hehehe. :)

Sen kan man smeka killens könsorgan samtidigt, så kan det bli kraftig orgasm. :)

Kom ihåg att penetrationen inledningsvis måste ske mkt sakta, efter en stund kan man öka takten lite. Lyhördhet är nyckeln. Lycka till!

Svar på tråden Hur stimulerar man en killes anus? (Prostata?)