• Äldre 25 Jun 14:11
    16436 visningar
    23 svar
    23
    16436

    Män som har svårt för att lämna spermaprov?!

    Är det någon vars man har haft svårt för och tyckt att det har varit jobbigt att lämna spermaprov? Så jobbigt o svårt att de nästintill har vägrat?! Hur har ni i så fall gått tillväga? Har ni fått någon slags hjälp?


    När ska det bli VÅR tur?!
  • Svar på tråden Män som har svårt för att lämna spermaprov?!
  • Henrik­31
    Äldre 25 Jun 14:16
    #1

    Lena Handén brukar lösa det.

    Vad är problemet? VILL han inte onanera eller har han svårt för att komma?

  • Äldre 25 Jun 14:48
    #2
    Henrik31 skrev 2007-06-25 14:16:03 följande:
    Lena Handén brukar lösa det. Vad är problemet? VILL han inte onanera eller har han svårt för att komma?
    Det e inte min man det gäller utan en bekants man. Han säger att han inte KAN, att han har glömt hur man gör, att det e svårt jobbigt etc. Tänkte se om det finns några tips, råd eller hjälp som jag kan ge dem.
    Min man har gjort det gallant ett flertal gånger Flört 
    När ska det bli VÅR tur?!
  • Henrik­31
    Äldre 25 Jun 14:51
    #3

    Kan de inte ha samlag och dra ut den?
    Nuförtiden så är det väl knappast så att mannen får gå in på toaletten för att runka, utan det sker i lugn och ro hemma.

  • Namast­e72
    Äldre 25 Jun 14:51
    #4

    På Sophiahemmet får man ju gå in på en toalett och fixa det, men tex porrtidning får man nog ta med sig själv.
    Bor man nära så kan man få göra det hemma, men det är brådis att få dit provet. Då kan ju tjejen fixa det.

  • Äldre 25 Jun 14:53
    #5

    Min man tycker också att det är väldigt jobbigt... någon ska sitta och bedömma mängd osv på något väldigt intimt. Han klarar det med nöd och näppe om han får "leverera" hemma och ta med i en burk... på sjukhuset skulle hen ALDRIG klara det.
    Kram Mini

  • JsN
    Äldre 25 Jun 15:01
    #6

    Spermaprovet kan göras hemma om man inte har så långt till labbet. Då kan partnern hjälpa till.

    Det är dock ingen som påstår att det är speciellt roligt!


    *hälsosamt lat*
  • Thalis
    Äldre 25 Jun 15:07
    #7

    Min man tyckte en gång att det var skitjobbigt att göra det på beställning MEN då fick jag bokstavligen rycka in och hjälpa till det gick hur bra som helst

    Det jobbigaste var labbtjejens frågor!


    Lo tengo todo,porque casi te tengo conmigo.
  • Äldre 25 Jun 15:21
    #8

    Jag har föreslagit att de ska hjälpas åt, på något sätt, men han säger att det inte heller går. Han säger att porr inte heller funkar.
    Så nu kommer de inte vidare i utredningen pga detta.

    Får se om min man kanske kan övertala honom, han har ju stor erfarenhet av o läman prover, men har iofs inte haft några problem med det.


    När ska det bli VÅR tur?!
  • milli0­1
    Äldre 25 Jun 15:27
    #9

    Hej,

    jag kan också säga att det är väl helt normalt att det är jobbigt för mannen att lämna prov. Det är så mycket manlighet och prestige i det där provet så det är visst möjligt att det helt enkelt inte funkar.

    Det är nog lättare att göra det hemma om det finns en möjlighet till det. Och om tjejen kan hjälpa till så brukar ju det funkar!

  • JsN
    Äldre 25 Jun 15:28
    #10
    Kurreburre skrev 2007-06-25 15:21:16 följande:
    Jag har föreslagit att de ska hjälpas åt, på något sätt, men han säger att det inte heller går. Han säger att porr inte heller funkar.Så nu kommer de inte vidare i utredningen pga detta.
    Då tycker jag att han istället för att bestämma sig för att det är en omöjlighet för honom att lämna prov funderar över vilka undersökningar hans sambo har gått igenom.
    *hälsosamt lat*
Svar på tråden Män som har svårt för att lämna spermaprov?!