• Aurum

Tänker du suga på karamellen?

Idag har jag BIM!
    Inför varje bim brukar jag känna mig väldigt gravid men den här gången känns det extra troligt
    Känner inte så mycket just nu vilket är ett bra tecken för då är väl knappast tanten på ingång.
    Men, eftersom jag varit så säker så många gånger förrut och det inte tagit sig så vågar jag inte testa förrän om en vecka. Och tills motsatsen är bevisad är jag ju gravid
    Det är härligt att suga på karamellen! Är du i samma sits?

• Svar på tråden Tänker du suga på karamellen?
  • apansson

jag plussade efter 10 minuter med CB test idag. VET att man inte ska lita på det då (så inga moralpredikningar, tack ) men man hoppas ju...

jag suger på den i ett par dar till...

• FamiljenBrocka

jag ska testa mig imorrn. men troligtvis så kommer det att visa -, känner mig hur gravid som. Men så var det med andra graviditeten, att jag inte +:ade förens 1 vecka efter BIM

♥ Nellie 2006-09-06 ♥ nellie.babyblogg.se/
  • Aurum

Så mycket för att "suga"! Testade nämligen i morse...
    Kunde inte hålla mig för jag var ju så säker, men ack vad jag bedrog mig! Igen! Minus, minus, minus...
    Och precis som om tanten nu skrattar ihjäl sig åt sitt lilla spratt så har de typiska menskänningarna nu infunnit sig och de går inte att ta fel på.

apansson: Det är ju inte över förrän tanten sjunger, som det heter Ett stort lycka till!

Mylova: Egentligen ska man ju vänta och testa en vecka efter bim, men det är svårt bland alla bebissugna kvinnor på FL Hoppas du får positiva besked, antingen idag eller om en vecka!

• 4ever

Jag har oxå BIM idag, men testade ett minus jag med

Men ingen tant ännu. Lika bra att tanten kommer nu för annars blir man ju skraj och undrar varför inte tanten kommer. Kanske det som är felet?

Förs stressar man för att INTE få Mens och nu stressar man för att FÅ mens så man vet att allt e som det skall *blir tokig av detta*

.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?♥♥ Lycka ♥ ♥.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Aurum

4ever: He he, du är inte den enda som är tokig!
    Tråkigt med ditt minus

Det föds flest barn under mars månad så vi borde faktiskt haft en ärlig chans den här gången!

• 4ever
    Aurum

haha ja det tycker jag med, fast det klart...om det nu föds mest barn i mars månad är det ju risk för att man inte får plats på förlossningen, så man kanske skall pricka in i aprill då istället Flört
  • Aurum

4ever: Det är precis den sortens "positivt tänkande" jag lever på just nu: om inte jag fått missfall skulle jag nämligen fött i mitten av augusti och de har KAOS på förlossningarna här i Göteborg nu så jag är inte så ledsen trots allt

• 4ever

Beklagar ditt Missfall skönt att höra att du kan ta det positivt  kram

Svar på tråden Tänker du suga på karamellen?