• Svar på tråden Forts Crosstrainer/orbitrek-tråden nr 2
  • Krodan

Jag är med såklart

Angelina och Athena är mina sessor
  • jessikapersika

krodan

jo de e klart men tänkte mest om ngn gått ner endast me hjälp av CT å ingen annan övrig träning..

Filip Viggo,Charmar alla!
  • Krodan
    jessikapersika: Det tror jag, men man får träna ordentligt då ochinte bara stå 15 min 3 dagara i veckan fördet räcker inte, men kör du typ 3*1h så ger dte såklart reslutat efter ett par veckor. Man blir fastare. Jag tappar i vikt, men jag ammar, äter bra och tränar i övrigt oxå!
  • Rettis

Va bra att ni hänger på nu med!!! Kul kul!!

• Rettis

Krodan: Jag var in hos dig och kollade när jag såg din presbild!! Vad smal du har blivit, snyggt!! *impad*

• Krodan

Tack! Jag har kämpat lite

• Längtar efter en liten

Hänger med här men har ingen egen. Gymar dock 1 timme varje morgon innan frukost och använder då mest oribitreaken,blir svettig som fasen av den

Mamma tänker på dig,hur du har det där uppe :( Puss
  • marvella

Denna tråden borde jag nog hoppa in i

Har precis köpt en crosstrainer men inte kommit igång än...

Flyttade ifrån mitt gym i höstas tränade då flitigt på crosstrainern. Älskade det!
    Har gått upp nästan 10kg och konditionen har blivit urusel... TRIST! Men jag har ju mig själv att skylla så nu är bara att komma igång igen

Ska försöka hinna köra ett kort pass ikväll eller imorgonkväll och sedan ge mig på ett längre i helgen!

• Jujja

Hej...får man haka på här ??

Jag har nyss knuffat över vår grannes CT hem hit o nu ska jag strax sätta igång. Jag kör även GI-metoden o ska ner ca 10 kg till..har tappat 5.
    HUr mkt ska man börja med tycker ni? Jag har halvbra kondis....blivit sämre sen jag fick barn o gått upp i vikt...men jag har hund så jag rör på mig en hel del.

Svar på tråden Forts Crosstrainer/orbitrek-tråden nr 2