Inlägg från: MammaNova |Visa alla inlägg
  • MammaNova

Tillbaka till Aidensfield

Robs fru var inne i polisbostaden då en bomb sprängdes (en pojke anklagade polisen för att ha kört ihjäl hans hund och placerade en bomb), Rob var precis utanför då det hände.

Phils fru har ljugit hela tiden, hennes förre man lever och de har återförenats och flyttat utomlands tror jag det var.

ÄLSKAR denna serie !

• MammaNova

Älskar musiken i serien. Önskar det fanns någon samling med allihopa *ler* !

• MammaNova

Så lite så ! Jag fullkomligt älskar denna serie, vart riktigt bestört när doktorn dog !

• MammaNova

Gina verkade ha klippt sig ja ! Hm ja det e möjligt att Rob får till det med henne men det verkar FÖR uppenbart nästan *S*, för en serie som annars inte e som alla tragiska amerikanska serier där man kan gissa sig till ALLT !

Den dagen jag börjar jobba/plugga igen kommer dvd´n stå inställd på inspelning *S* !

• MammaNova

Gina verkade ha klippt sig ja ! Hm ja det e möjligt att Rob får till det med henne men det verkar FÖR uppenbart nästan *S*, för en serie som annars inte e som alla tragiska amerikanska serier där man kan gissa sig till ALLT !

Den dagen jag börjar jobba/plugga igen kommer dvd´n stå inställd på inspelning *S* !

• MammaNova

tvabarnsmamma21- Haha håller med, i början tyckte jag han var medelmåttig ibland riktigt "ugly" MEN vilken utstrålning ! Nu e han hur het som helst *S* !

• MammaNova

tvabarnsmamma- den började igen i maj så jag vet ej ... maila tittarombudsmannen !

• MammaNova

Inga nya avsnitt av AidensfieldFlera tittare har hört av sig angående att ett gammalt avsnitt av Aidensfield har visats under veckan.
    Varför sänder ni ett urgammalt avsnitt från Aidensfield idag? Finns det ingen fortsättning längre.
    Serien må vara lite antik, men roar väldigt många av oss äldre. Om det inte finns fler inslag från "Tillbaka till Aidensfield" som fortsättning på allt som hittills hänt, så vore det bättre att sätta in något helt annat program!

Svaret på tv4.se/to

• MammaNova

Svar direkt:
    Hej,

Nej, det finns inga fler säsonger av Aidensfield! Man håller just nu som bäst på att producera nästa säsong i England, och den kommer att börja visas på engelsk tv först i höst. Det dröjer alltså innan vi kan få den hit till Sverige. Därför repriseras serien från säsong 14.
    TV4

Svar på tråden Tillbaka till Aidensfield