• LAA

Present till sambon efter 10 år ihop?

Nu efterlyser jag hela Familjelivs presentkompetens!

Om ca en månad har jag och min sambo varit tillsammans i 10 år. Tänka sig, ett helt decennium! Jag vill förstås tacka honom för lång och trogen tjänst på något sätt, men det finns lite begränsningar.

Vi har en 2-åring och en 3-månadersbebis som inte kan lämnas bort. Därmed går restaurangbesök, teater, bio, delfinsafari, ballongfärd, dansa med vargar, pussas på spa m.m. bort.

Min plan är att duka fram något riktigt gott efter att barnen lagt sig och att ge honom en present. Men vad 17 ska jag ge honom? Ekonomin är lite begränsad också, max 500 kr tänkte jag mig. Det vore toppen om presenten gick att beställa hem från nätet också eftersom jag har svårt att komma loss och shoppa på stan med småttingarna.

Okej, överös mig med idéer nu!

• Svar på tråden Present till sambon efter 10 år ihop?
  • jockesfru

En amulettring med personlig text kanske?

Ludvigs mamma
  • LAA

Nja, han är inte smycketypen om du förstår vad jag menar. Gränsen går vid klocka (och det fick han i födelsedagspresent). Men tack ändå!

• MoonFlight

Gör ett kollage, leta reda på bilder från era 10 år ihop och gör en fin ram till. Detta har ju både nöje av oxå då ni kan sätta den äver er säng exvis.

• LAA

MoonFlight: det där var ingen tokig idé alls, fast det blir mest bilder på honom för det är ALLTID jag som står bakom kameran! Fast ett hyllningscollage till hans ära är ju inte fel.

Svar på tråden Present till sambon efter 10 år ihop?