Inlägg från: Verkligen |Visa alla inlägg
  • Verkligen

Downs syndrom

Det friska. Inga tvivel om det.

vi emot världen dragi!
  • Verkligen
    Mamma till tre kottar skrev 2007-06-26 21:07:48 följande:
    Men båda var ju friska?
    men hellre ett normalt barn, ingen ds...
    vi emot världen dragi!
  • Verkligen
    Maggis skrev 2007-06-26 22:33:05 följande:
    För att enbart svara på trådstarten: Jag skulle valt ett utan DS.Skjut mig.
    Pang pang.. Dom flesta skulle väl välja ett barn utan ds?
    Jag har inget emot dom barnen, men jag skulle välja ett utan ds, för man vill ju ha ett barn med stora framtidsutsikter..Jag ser inte att ett barn med ds kommer kunna ha ett framgångsrikt jobb eller kunna skaffa familj. Sen är jag lite egoistisk också och vill inte behöva "ta hand" om ett barn på det sättet hela livet.. Så som maggis säger... Skjut mig..
  • Verkligen
    Maggis skrev 2007-06-26 22:49:18 följande:
    Ja, precis min poäng.Men så får man inte säga här för då spottar man tydligen på alla föräldrar som har ett barn med DS.
    ja..dom är bra på att ta åt sej.. I en annan dstråd för månader sen så skrev jag likande som här..Alltså inge angrepp utan bara MIN åsikt..Då fick jag ett inlägg i min gästbok att hon hoppades att jag inte blir gravid för jag e så fet å att jag borde köpa en påse godis i stället.. Snacka om att inte palla med att alla har olika åsikter.. All cred till dom som har barn med ds, men jag vill helt enkelt inte ha det..
  • Verkligen
    Gorban skrev 2007-06-27 00:03:19 följande:
    Cullinan: Hellre ett barn med DS ä att få ett barn som dig. Vad tillför du här på FL? Förstår inte vart du vill komma med dina inlägg.
    VA????????? Vad är det för fel på Cullinan????
  • Verkligen
    Bebbe2006 skrev 2007-06-27 00:13:39 följande:
    Cullinan: Menar du alltså att man inte ska skaffa barn om man har cancer i släkten?Isåfall lär ju mäniiskosläktet dö ut jävligt fort, eftersom det finns cancer i nästan alla släkter.Men det kanske är lika bra
    det var ju bara hennes personliga åsikt.. får man inte ha det på FL? Hon menade väl inte att andra inte får skaffa barn pga cancer?
    Min mamma är döende i skelett,leverå lung cancer men jag tänker ändå skaffa barn.
    Pappa har haft problem med sin diabetes i 20 år och har transplanterat njuren för att överleva.. Risken för sjukdom finns ju alltid..
Svar på tråden Downs syndrom