Downs syndrom
Det var faktist för mig en sjuk fråga.Ingen önskar väl sig ett barn med DS?...eller med något annat överhuvudtaget!
Det var faktist för mig en sjuk fråga.Ingen önskar väl sig ett barn med DS?...eller med något annat överhuvudtaget!
Här går det hett till...jag har bara en vanlig fråga som egentiligen inte har med tråden att göra...men någon skrev här inne om att vissa har låsta sidor.Kan man låsa sin sida? o hur gör man det o varför gör man det egentligen?
Jag har iofs inte läst hela tråden för jag tycker det är en massa onödigt tjafs...men frånsett från det så undrar jag var TS har tagit vägen.Hon ställde frågan men sen har jag inte sett ett inlägg från henne.Har kanske ingen betydelse men jag tycker det är konstigt att hon inte skriver vad hon tycker.Behöver hon inte iofs men jag tycker det är underligt att starta en tråd o sen inte vara där...kanske följs den bara vid sidan om.
Själv tycker jag frågan är sjuk för att jag tror inte det finns någon som önskar sig ett barn med DS...man vill väl att ens barn ska födas "friska"