Inlägg från: Leya |Visa alla inlägg
  • Leya

Downs syndrom

STÄNG NER DEN HÄR FÖRBANNADE VIDRIGA TRÅDEN!!! hur fan tror ni det här känns för de som nyss fått ett barn som har down syndrom eller som (jag) nyss fått besked att bäbis i magen har down syndrom???? för i helvete!! inte ni som svarat vettigt alltså.....men den som startat tråden och ni andra som sitter å påstår saker som inte är sanna! jävligt illa.

• Leya
    kille95 skrev 2012-10-22 00:05:37 följande:
    Senaste inlägget: 
    Tis 10 jul 2007 22:27
    men du kille född 95....va spelar det för roll när man sitter med beskedet i sin hand och googlar runt för att hitta information och andra i samma situation och landar HÄR. tråden ska ju inte ens finnas. stör det dig att den här gör ont å läsa??????????
  • Leya
    auhgh20 skrev 2012-10-23 21:01:31 följande:
    Varför? Den här tråden är inte hemsk. Löjligt att du tycker det. Varför tycker du att det är kränkande att man inte vill ha ett barn med DS? Jag skulle inte vilja ha ett barn med DS! Alla är lika mycket värda, men jag vill fortfarande inte ha ett barn med DS.
    den dan du har ett barn i magen med down syndrom (lägg ner alla ovettiga förkortningar) så kan du få säga att det är löjligt att tycka nåt om det här. före det kan du bara backa från åsikter du kastar i ansiktet på mig.
Svar på tråden Downs syndrom