• Anonym (Drawn6)

Tecknad sex......?

Ville bara kolla om det är fler än jag som tänder på tecknad sex?? Verkar inte vara särskilt vanligt om jag har fattat rätt?! Är tjej på dryga 30 år. Börjar känna mig smått onormal....

• Svar på tråden Tecknad sex......?
  • Anonym (Porris)

Den måste vara gammal..... Jag var nog inte mer än 10 när jag o en kompis smygkollade...alltså ca 18 år sen.

• Anonym

Ja, den är väl från 70-talet har jag för mig.
    Finns en andra del av den - The nine lives of Fritz the cat.

• Anonym (tjej)

Fritz the Cat kom 1972 och sändes på svt på 80-talet i Malenavevan :_D

• cåbra

Hentai är ordet, mycket mer upphetsande än alla sliskiga porrisar med silikonpumpade drogade brudar

• litenCarl
    cåbra skrev 2007-06-27 02:23:54 följande:
    Hentai är ordet, mycket mer upphetsande än alla sliskiga porrisar med silikonpumpade drogade brudar
    uhm, missta mig inte, jag gillar hentai osså, men kom inte o påstå att hentai är helt naturligt ...
  • litenCarl

Vill bara tillägga att jag inte menade "kom inte o påstå att hentai är helt naturligt" som att hentai är fult eller dåligt.

Menade bara att tjejerna i hentai är väldigt ofta också storbystade och allmänt "förporrade".

• cåbra

litenCarl: Kanske är det som gör det, vem vet, var o en går ju igång på sitt eget...:O)

• litenCarl
    cåbra skrev 2007-06-27 02:35:15 följande:
    litenCarl: Kanske är det som gör det, vem vet, var o en går ju igång på sitt eget...:O)
    menade bara att jag inte ser så stor skillnad mellan "sliskiga porrisar med silikonpumpade drogade brudar" och hentai

jag gillar hentai, tycker det är sjysst.
  • zebran i Stilla havet

Tecknat ar battre - da ar det i allafall inte en massa nerknarkade tjejer som far illa utan bara lite black. Med vanlig porr undrar i alla fall jag alltid lite vilka de har manniskorna ar och varfor de medverkar i den har filmen / tidningen..

• Anonym (tjej)

zebran i Stilla havet skrev 2007-06-27 02:38:54 följande:

Tecknat ar battre - da ar det i allafall inte en massa nerknarkade tjejer som far illa utan bara lite black. Med vanlig porr undrar i alla fall jag alltid lite vilka de har manniskorna ar och varfor de medverkar i den har filmen / tidningen..
    Jag är på din linje, jag gillar tecknat och noveller. Då vet man att alla inblandade är glada.
  • cåbra

litenCarl: mitt svar var till ditt första inlägg, och visst, de är avbildade som storbystade nymfer men det är det erotiska som är grunden i serierna. Det är det som är hetsande o grymt tändande. Det som ligger ovan midjan, vare sig det är man eller kvinna är helt ointressant så länge det inte handlar om erotisk beröring.

• litenCarl
    cåbra skrev 2007-06-27 02:44:58 följande:
    litenCarl: mitt svar var till ditt första inlägg, och visst, de är avbildade som storbystade nymfer men det är det erotiska som är grunden i serierna. Det är det som är hetsande o grymt tändande. Det som ligger ovan midjan, vare sig det är man eller kvinna är helt ointressant så länge det inte handlar om erotisk beröring.
    aja, är väl bara jag som är konstig då, men jag ser ingen skillnad på hentai och vanlig porr. Förutom att det ena är tecknat och det andra inte förstås
  • Anonym

Tecknad porr är ju underbart! Blir jättekåt. Mer fantasifullt än vanlig porr. Mer direkt än en novell. Du är inte ensam!

• Fred

hehe tecknad porr är riktigt trevligt!

inte för att jag kollar ofta men..

• Anonym (slurp)

Heh!
    Asbra tråd. Jag tänkte bidra med *rodnar* lite adult-comix kunskap, som inte är manga:
    * Milo Manara är en tecknare, som tidvis gjort riktigt vågade serier (click 1 & 2, en doft av erotik), vackra och med mycket humor. Går att få från www.epix.se
    * Phil Foglio (har gjort ett album på svenska som geter Topas, samt en mängd underserier under samlingsnamnet xxxenophile), också med en STOR portion erotisk humor.

• Anonym (slurp)

hmm... eller menade ni online comix? har inte hittat nån riktigt bra online erotisk serie, nån som har något bra tips?

/mvh slurpo

Svar på tråden Tecknad sex......?