Inlägg från: Millis1981 |Visa alla inlägg
  • Millis1981

Vår son provar tjejkläder - Tipsa & råd tack!

Varför är ni (de 2 förta som svarat) anonyma?

Ts: det är väl inget konstigt med att han vill prova "flick-kläder", det du kan göra är att prata med honom så att han inte skäms, synd att han ska behöva skämmas.
    Att låna andras underkläder är ju en annan femma, sina intim-saker vill man ju ha för sig själv.

• Millis1981

Svårt att komma med råd om han skäms pga att de andra pojkarna på dagis retar honom.Prata med dagispersonalen, de kanske är vana vid sånt?

Anonym (My) skrev 2007-06-26 20:55:13 följande:

Vi försöker göra allt för att han inte ska skämmas för det, men han skäms verkligen dom gånger som pappan hämtat honom på dagis när han vart utklädd till prinsessa och vi har som sagt inte klankat ner honom på något vis. Det vi kan tänka oss är att de andra pojkarna på dagis har sagt att det där är tjejsaker och han han därför skäms.
  • Millis1981

Låter konstigt att du skulle få det, ditt första inlägg är då inget att skriva gästboksinlägg för.
    Är det inte emot reglerna att vara anonym när man kommer med åsikter om andra. Det är väl bara när man berättar nåt privat om sig själv som det är tillåtet trodde jag.

Anonym (trött) skrev 2007-06-26 20:51:54 följande:

Jag är anonym för att sådana här trådar brukar leda till inlägg i gb som jag vill undvika!
  • Millis1981

Ja, du kommer med åsikter i ditt första inlägg.

Om man har nåt att säga ska man stå för det.
    Anonym kan man vara om man tycker att det är en jobbig sak att prata om eller om man inte vill att någon ska veta att det är en själv som ha ett visst problem.
    Ditt inlägg var bara åsikter om TS fall och inget som du behöver vara anonym för.

Tycker anonymiteten används alldeles för lättvindigt.

Anonym (trött) skrev 2007-06-26 21:09:31 följande:

Millis1981: Har jag kommit med åsikter om någon?
  • Millis1981

För det fösta tycker jag och den anonyma männsikan likadant om TS situation och för det andra bestämmer jag inte att anonymiteten inte får användas, jag ifrågasatte bara varför männsikan var anonym.
    Och så skrev jag mina åsikter om anonymitet för jag är trött på att anonymiteten används så lättvindigt.
    Du kommenterar ju mitt inlägg

Leiben skrev 2007-06-27 12:11:45 följande:
    "Om man har nåt att säga ska man stå för det."Bestämmer vem? Finns det regler och föreskrifter här på fl då om vem som får vara anonym och inte? Gud vad jag blir trött på det här upprepade snacket i alla trådar så fort folk inte tycker lika.
Svar på tråden Vår son provar tjejkläder - Tipsa & råd tack!