• Micki

Är du kär?

Vad fick dig att bli kär i just din kille/man?

Jag blev kär i min för att han är,
    -snäll
    -omtänksam
    -glad
    -social
    -får mig att le och må bra

Sen att han är snygg och sexig är ett stort plus i kanten

• Svar på tråden Är du kär?
  • JAG är BÄST

Jag blev kär i min man för att han är fullständigt galen

Annars så hade han aldrig pallat att vara med mig.

• Miafialoppenkorv

ja,det var nog blicken tror jag!!

• Smilze

jag skulle absolut inte bli involverad med någon för jag trodde jag behövde vara singel, sen satte sig min pojkvän på sängen och spelade gitarr och sjöng för mig. Då gick det inte att motstå, då blev jag kär. Musiker är det sexigaste som finns

• kristiiin

Jag blev kär i min kille eftersom han liksom fastnade i mitt huvud efter att ha varit vänner en längre tid,
    han är också blyg(så sött), snäll, principfast, gosig och helt enkelt underbar=)

• millant81

Jag blev kär för att han är snäll och omtänksam.
    Jag träffade han ute på krogen och fastnade för hans snälla ögon.

• Namaste72

Jag blev kär för att han får min rädda darrande fågel som bor i mitt bröst att komma till ro. Sen första gången vi möttes (på Arvikafestivalen) har han överraskat mig varje jag. Han är en märklig vacker man.

• lolalamba

Ja... jag är kär i min sambo!

Vi har varit kompisar i 14 år innan vi blev ett par! :) Han har varit med om mina graviditeter, problem, glädje oså...

Jag var ur ett jättejobbigt förhållande så jag hade allt stöd ifrån min sambo när jag flyttade ifrån mannen...
    Vi började umgås flitigt och bara var. En kväll när han skulle komma över på kaffe och lite tjötande så var det som om någon klubbade mig i skallen! HJÄLP!!!! OJ, vad fin han är... Men FY, vad tänker jag osv blev det!
    Jonas (som han heter) märkte att det var nått galet med mig när jag skulle fixa kaffet. Fibblade som en liten galning med filtret, fnissade o var illröd i fejjan!
    När han frågade mig vad det var så sa jag " Det är nog bäst att du går hem nu!"

HAHAHAHA.... Vad knäpp man blir! ;)

Han tog sin jacka o skulle ge mig en kram (som vanligt) men jag backade o pep hejdå... Ha sa bara "Du vet vart jag finns" o så gick han...

Sen är det ju en annan historia hur vi blev ett par! *asg*

Men men...

Jag är jättekär i min underbara sambo! ;)

• girlsnpea

jag är inte kär i min sambo..men jag kommer ihåg varför jag blev det för 5-6 år sen..

Svar på tråden Är du kär?