• Angelica77

Sultansängarna ifrån IKEA - Är du nöjd???

Är på sängjakt och hittat en lite mer exklusiv modell av Sultan på IKEA som kostar runt 12000:- och är av naturmaterial rakt igenom med bla tagel i madrassen. Nån som har den eller nån annan av Sultansängarna??
    Skien tror jag den natursängen hette. (Det är dubbelsängsvarianten som kostar 12000

Vill ha en dubbelsäng med lite mer stuns i och inte så himla mjuk som många är. Men vill ha ett överenskomligt pris och inte Hästen-pris om man säger så.

• Svar på tråden Sultansängarna ifrån IKEA - Är du nöjd???
  • Lulu la Nantaise

Jag tror tom att Ikeas madrasser fick bättre betyg än Hästens i ett test
    Vi har en Ikea madrass och den är fortfarade bra efter snart 10 ârs användning.

• mammutten81

Ja, supersköna!

Fast min knarrrar, och jag väger inte sååå mycket.
    Fast sambons har inte gett ifrån sig ett ljud på år och dar.

• Edina1981

Ja här e en i a f.

Vi e jätte nöjda med våran säng, köptde den i början av jan-07 o skulle inte vilja byta ut den mot nåt annat.

• miniGrynet

Vi är nöjda överlag, men våra knarrar nåt ofantligt tyvärr.
    Vi har olika sängar, men i samma stomme.

Men dom är sköna i alla fall!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet

Vi köpte våra sängar hösten 2005, så inte riktigt 2 år har vi haft dom.

Minns inte riktigt vad våra sängar heter... Sturefors och Strandliden tror jag våra heter.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • mammutten81

vi köpte våra 2004-2005, på vintern 2004 tror jag.

Började knarra nästan på en gång.

• alchemilla mollis

Vi har den tjocka bäddmadrassen med tagel i. Hur skön som helst. Tipset är att köpa ett madrasskydd för att slippa att det kommer damm och smuts i "groparna" i madrassen.

• Psychadelia

vi har sultan storfors som vi har haft i kanske 2 år. jag är supernöjd! knarrar inte trots att jag är tung...

Svar på tråden Sultansängarna ifrån IKEA - Är du nöjd???