• Josfin

Vill bli kändis!

Hej.

Jag undrar om ni här på FL skulle kunna hjälpa mig med en sak. Jag vill bli kändis, och då menar jag KÄNDIS!
    Jag vill att alla ska veta vem jag är. (Iaf här på FL.)
    Jag lägger tråden här i Sandlådan, då jag vet att detta förmodligen inte kommer kunna hållas på
    en seriös nivå, och att den kommer hamna här hur jag än vrider och vänder på det.

Jag är alltså HELT seriös.

Jag vill bli känd som en underbar människa, som verkligen gjort nåt stort. Typ, räddat en fågelunge eller så.
    (Att jag egentligen är en ganska hemsk människa som tvättar i tvättstugan på natten fast man inte får
    hör inte hit.) Detta är min livs dröm, så snälla, hjälp mig!

Finns det nån här på FL med grymt stort inflytande som kanske skulle kunna ödsla ett år eller två på att
    göra mig känd?

Tack på förhand. /Blivande Gutegirl?

• Svar på tråden Vill bli kändis!
  • Fru Gustavsson

skapa kontroversiella trådar som väcker het debatt och ha själv enormt starka åsikter om saker och ting, eller dyk upp i varenda eviga tråd och inflika små vettlösa citat om ingenting alls så kommer folk nog undra vem du är. Eller inte.

Fast sen är mitt iflytande här förvisso lika stort som trampdynan på en mygga, så mig ska du inte lyssna på.
    *går & äter yoghurt*

• ucka

Vad har du gjort för stort då???? sjung en sång, lägg upp den på "You tube" så ska vi nog fixa att du blir kändis

• Josfin
    Nona75 skrev 2007-06-27 19:08:45 följande:
    Fast sen är mitt iflytande här förvisso lika stort som trampdynan på en mygga, så mig ska du inte lyssna på.*går & äter yoghurt*
    Så illa kan det väl inte vara! *Klappar på ditt huvud*

Kruxet är att jag inte kan sjunga.. Eller kan kan jag ju, men det är ingen som vill lyssna på min sång :(
  • Josfin

Och jag har inga starka åsikter, om nånting..

Kanske kan bli känd för tatueringen?! Finns i galleri

Vad tror ni?

• ucka

JAg tycker du ska ha kassler killen som pres.... då blir du kändis

• lövet2

Skaffa dig många ovänner - det funkar för att bli FL-kändis!

Förbereder för min 35.000:e besökare
  • Josfin
    lövet2 skrev 2007-06-27 19:25:02 följande:
    Skaffa dig många ovänner - det funkar för att bli FL-kändis!
    Meen.. Det är ju hur enkelt som helst! Bara att inte hålla med Trådstartaren.
  • yiyah
    Josfin skrev 2007-06-27 19:26:45 följande:
    Meen.. Det är ju hur enkelt som helst! Bara att inte hålla med Trådstartaren.
    Precis. Gör det i typ 30 trådar så är du snart känd (ökänd)
  • Josfin

Men alltså jag vill ju att folk ska tycka om mig!
    Jag är en underbar människa, och vill att folk ska veta det

• yiyah
    Josfin skrev 2007-06-27 19:30:51 följande:
    Men alltså jag vill ju att folk ska tycka om mig!Jag är en underbar människa, och vill att folk ska veta det
    Då är det lite svårare. Då får du starta många, fina trådar istället.
  • Tyler Durden

Din idol Gutegirl, sitter nu i en lekparksstuga och silar för att sedan sälja ulldockor! så drömmar kan krossa här på FL, tänk på det innan du säljer ut dig.

Svar på tråden Vill bli kändis!