• Anonym (orolig)

Kisset luktar illa!

När jag har varit på toa den senaste tiden har mitt urin luktat jättestarkt.. det är också mörkare än vanligt. Nu idag luktar det nästan som rutten fisk! Har haft svamp innan, men då har det kliat massor. Flytningarna är inte konstiga och jag har inte ont. Jag försöker att dricka mycket.. vad kan det vara? Känner mig äcklig just nu....

• Svar på tråden Kisset luktar illa!
  • krakel

UVI... ring VC och be att få komma och läåmna ett urinprov.. spara första kisset från imorgonbitti och ring så fort de öppnar..

lycka till

• Anonym (Sara)

Det kanske är något med njurarna då. Har du ont i ryggen också? Annars är det nog bara vätskebrist.

• misspriz83

försök dricka ännu mer,minst två liter om dan i alla fall... det låter som vätskebrist...hoppas det hjälper

• Anonym (orolig)

UVI.. är det urinvägsinfektion? Jag har hört att man får ont i magen? Tack för svar!

• Anonym (orolig)

Sara: när du säger det; jag har jätteont i ryggen! Längst ner mot rumpan. Kan knappt böja mig, känns som jag har foglossning igen. Har haft det senaste veckan.. hör det ihop?

• Anonym (et)

TS:
    man behöver inte få ont i magen. Mina teckaen var att jag fick ruskigt ont i njurarna.... det hade allså gått upp till njurarna innan jag kände av det...

• krakel

mm men brukar ha ont när man kissar.. kanske feber ev. ... kissa ofta osv men så behöver det inte vara..

jag hade bara illaluktande urin,,

säkert kanske bara att du fått i dig för lite vätska men det skadar ju aldrig att lämna ett prov...

• krakel

mm men brukar ha ont när man kissar.. kanske feber ev. ... kissa ofta osv men så behöver det inte vara..

säkert kanske bara att du fått i dig för lite vätska men det skadar ju aldrig att lämna ett prov...

• krakel

Svar på tråden Kisset luktar illa!