Någon som blivit gravid när mannen slutat röka?
Unddrar om det finns någon som fått ett plus efter att mannen slutat röka. Om ni tror det var orsaken...
Unddrar om det finns någon som fått ett plus efter att mannen slutat röka. Om ni tror det var orsaken...
jag hakar på här vill oxå veta ...
hej på er
min man och jag röker periodvis. jag tror att det påverkar mkt tyvärr. för han lämnade två sperma prover med några månaders mellanrum och det senaste provet va bättre.
Gyn sa att det har en stor påverkan.
lycka till
Jag blev gravid när min fd sambo slutade röka.
Så då finns det kanske hopp...
Har hört att det tar 3 mån för spermier att nybildas och det är längre än så som min man slutade röka. Har dock inte blivit gravid ännu...
Min sambo slutade röka för 9 månader sedan, ingen graviditet. Sambon har slöa spermier som vi inte nu vet om de blivit bättre.
min sambo har rökt i över fem år, och han röker ganska mycket..men vi lyckades få mig gravid så fort jag slutade med p-piller..
Är det någon av männen som hade slöa spermier när dom rökte, som ni sen fick barn med naturligt?
min man röker vattenpipa ibland men han dricker nästan aldrig alkohol då han har så mycket jour. 13-e försöket nu!
Ingen?
Jag blev gravid när både min sambo och jag började tokröka i början på sommaren. Det tog 5 år för oss att bli gravida.
Men, jag tror inte det har med rökningen att göra, det vore sannerligen märkligt. Fömodligen är det hela bara en slump.
men visst är det sjukt!
Glömde säga! Vi rökte t.o.m gamla torra cigarrer från Cuba en kväll hemma hos svärmor på fyllan. Och en kväll åkte vi till Statoil mitt i natten och köpte cigariller!
kan dock meddela att jag slutat med dumheterna sedan jag fick reda på att jag var gravid.