• Vera 74

Swivel sweeper...

... någon som har en sådan?

Hade egentligen tänkt köpa en Elektolux handdamsugare med långt skaft men så har jag hört så mycket negativt om dem. Såg reklam för den här Swivel sweeper på TV idag och funderade på om den är lika bra i verkligheten som den verkar på tv - eller är den lika usel som andra tv-shop grejor?

Jag är så lycklig över min Ismone!
  • Svar på tråden Swivel sweeper...
  • marre726

Jag brukar tänka såhär om tv-shop grejer... "Om de nu är så fantastiska, varför finns de inte i var och varannan butik?" Kan ju ha fel men...

• LillaÄrtan

Usel

Svärmor har en sådan och jag personligen tycker inte om den...

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Bebin i magen Bf 071023 ~
  • Celice

KATASROF, skjuter bara skiten framför sig!

Fast jag köpte min i en vanlig affär...så då borde den ju va rätt bra..?

Vår kärlek LIAM är här!
  • Gummiz

min mamma e böjd så hon har köpt sig en till men ja skulle nog satsa på en ifrån affären om jag var du. Dom är ok men inte superbra, ibland när den blir full, vilket de blir fort så sprutar den ut allt.

• Thursday

Vad har du hört negativt om Elextroluxen? Jag har hört mycket bra om den och är rätt sugen.

• Vera 74
    Thursday skrev 2007-06-28 20:32:56 följande:
    Vad har du hört negativt om Elextroluxen? Jag har hört mycket bra om den och är rätt sugen.
    Ett flertal av våra vänner har den och de tycker att den suger dåligt.
    Jag är så lycklig över min Ismone!
  • Neeemi

hua, den e värdelös. VARNING! KÖP DEN EJ!!!Skrikandes

• Thursday

Suger dåligt jämfört med en vanlig dammsugare eller som en bordsdammsugare?

• Bellbox

Nä jag tycker den är BRA! Fick den av föräldrarna (de fick 2 för priset av 1 till företaget för snabb-städning)
    Den är den ENDA som är bra för katt-hår i mattan t.ex & för den snabba vardags-städningen

Men man tycker ju så klart olika efter erfarenhet (bra/dålig erfarenhet av produkten i fråga)

Nu har jag lyckats besegra Clearblue-monstret !
  • Millo

Fick en av min mamma. Den passar tyvärr inte i min familj. Både jag och dottern har riktigt långt hår och när det hamnar på golvet blir det bara ett enda trassel i den snurrande borsten. Sen lever den om ganska mycket, den är då inte så tystgående som reklamen visar, när dom drar med den under spjälsängen.

• Bellbox

ha ha; nä jag skulle INTE vilja dra den under en sovande bebis i spjälsäng!
    Snacka om falsk marknadsföring
    i övrigt gillar jag den som sagt ...

Nu har jag lyckats besegra Clearblue-monstret !
Svar på tråden Swivel sweeper...