Vilken mäklare??
Om vi nu ska välja mäklare: Vilken firma rekommenderar ni? Och varför?
Någon med erfarenhet av t.ex. RE/MAX, Svensk Fastighetsförmedling eller nån annan?
Om vi nu ska välja mäklare: Vilken firma rekommenderar ni? Och varför?
Någon med erfarenhet av t.ex. RE/MAX, Svensk Fastighetsförmedling eller nån annan?
Ingen med erfarenhet?
Beror väl på vilken ort det gäller. Handlar inte så mkt om firmorna utan mer om de enskilda mäklarna.. .
svensk fastighet varnar jag för. Alla jag träffat, 4 st olika mäklare från olika distrikt har inte varit kompetenta och kommit med direkt felaktiga uppgifter.
Vissa som jag pratat med verkar inte vara intresserade av att sälja hus överhuvudtaget...
Vi valde tillslut mäklarringen. Och är supernöjda!!
Köpte vårt hus av skandiamäklarna i etuna och det har fungerat mycket bra.
Micke:
Ville bara ha lite olika synvinklar.
Bisquit:
Skandiamäklarna här tänker jag inte välja, de ljuger tyvärr.. Iofs tror jag det är svårt att hitta en mäklare som inte vrider lite på sanningen..
ah ok, trist.
Men komma med mäklarringen. Vi är mer än nöjda!
här där jag bor tycker jag att svensk fastighetsförmedling, och mäklarbyrån är bäst
Vi använde oss av svensk fastighetsförmedling (Sthlm) o e supernöjda! Jätteduktig tjej fick vi!
Hej!
Vi har nyligen anlitat svensk fast o dom hade vi även för några år sedan när vi sålde o köpte nytt, vi är nöjda men mycket beror ju på vilket intryck man får av sin personliga mäklare, bra om man kontaktar flera mäklarfirmor och får möjlighet att "känna" lite på dom. Lycka till