• Pikku Enkeli

Vilken mäklare??

Om vi nu ska välja mäklare: Vilken firma rekommenderar ni? Och varför?

Någon med erfarenhet av t.ex. RE/MAX, Svensk Fastighetsförmedling eller nån annan?

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • Svar på tråden Vilken mäklare??
  • Micke

Beror väl på vilken ort det gäller. Handlar inte så mkt om firmorna utan mer om de enskilda mäklarna.. .

• Bisquit

svensk fastighet varnar jag för. Alla jag träffat, 4 st olika mäklare från olika distrikt har inte varit kompetenta och kommit med direkt felaktiga uppgifter.
    Vissa som jag pratat med verkar inte vara intresserade av att sälja hus överhuvudtaget...

Vi valde tillslut mäklarringen. Och är supernöjda!!

Köpte vårt hus av skandiamäklarna i etuna och det har fungerat mycket bra.

• Pikku Enkeli

Micke:
    Ville bara ha lite olika synvinklar.

Bisquit:
    Skandiamäklarna här tänker jag inte välja, de ljuger tyvärr.. Iofs tror jag det är svårt att hitta en mäklare som inte vrider lite på sanningen..

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • pellepluttskrutt

här där jag bor tycker jag att svensk fastighetsförmedling, och mäklarbyrån är bäst

• SofieO

Vi använde oss av svensk fastighetsförmedling (Sthlm) o e supernöjda! Jätteduktig tjej fick vi!

• nidaros

Hej!
    Vi har nyligen anlitat svensk fast o dom hade vi även för några år sedan när vi sålde o köpte nytt, vi är nöjda men mycket beror ju på vilket intryck man får av sin personliga mäklare, bra om man kontaktar flera mäklarfirmor och får möjlighet att "känna" lite på dom. Lycka till

Svar på tråden Vilken mäklare??