• bellanbus

Livet efter 30.....

Jag langar Krumelurpiller om någon är intresserad!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Livet efter 30.....
  • bellanbus
    Sencha skrev 2007-06-28 22:17:38 följande:
    Och jag som trodde det var vitaminer?!?
    Mmm...det är så de börjar...sen är man fast innan man vet ordet av det...
  • Lola Jämtland
    bellanbus skrev 2007-06-28 22:16:06 följande:
    Inga Krumelurpiller då för dig???
    Nix!

Behöver inga. Jag är evigt ung iaf.
  • ulle77

Jag är intresserad av krumelurpiller
    Men jag behöver dem snabbt för nu är det inte lång tid kvar och alla vet ju att efter 30 är livet fullkomligt slut och man blir aptråkig

• Linda1976

Skulle jag vara 31? Hihihahahahihih.... Det kan jag aldrig tänka mig! Jag lever i tron att det är 1997 eller så....

Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • yiyah
    bellanbus skrev 2007-06-28 22:14:41 följande:
    Vem F-N anmäler tråden????Kan du inte ens stå för det?ha?va?du?kom an då?du?Ja?
    Det var jag
  • bellanbus
    Jambosana skrev 2007-06-28 22:17:53 följande:
    fy fan!dvs allt ovan. Vart tog livet vägen, sist jag kollade var jag snygg, plattmagad, 19, kåt och brunhårig.Nu är jag trött, degmagad, trött, gråhårig, trött, rynkig, trött, 31Vill man leva när man är 40 om det ska fortsätta i den här takten??????Ge mig ett krumelurpiller bums! Ska man skölja ner den med en sex-on-the-beach eller?
    *kastar Krumelurpiller allt jag kan med min muskulösa ungdomliga och ständigt flexade och oljeskimrande arm*

(skölj ner den med allt UTOM med kaffe....kaffe ger snedtädningar eftersom det är tantbrygd)
  • Sencha
    Linda1976 skrev 2007-06-28 22:19:19 följande:
    Skulle jag vara 31? Hihihahahahihih.... Det kan jag aldrig tänka mig! Jag lever i tron att det är 1997 eller så....
    Va? Nä... På sin höjd 1995.
  • Jambosana

Min mormor sa en gång (då var hon 81) att hon inte fattade att hon var så gammal. Innerst inne tyckte hon inte att hon förändrat sig ett dugg sen hon var 20.

• kjempejente

Jag blir bara vackrare med åren... min optiker envisas med att jag ska starkare glasögon, fattar inte varför

Svar på tråden Livet efter 30.....