Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?
Omröstning önskad av Zix
Omröstning önskad av Zix
Nej, men man kan ha i stort sett vad som helst förutom det, trä, vitt, rött......
Dessutom tycker jag inte att svart kök är snyggt nånstans, för det blir bara för mycket ungkarl.
www.ballingslov.se/se/kitchen/malat/line/Line
www.ballingslov.se/se/kitchen/laminat/Style/Style%20gra
www.kokstrender.se/den_lilla_svarta_330.asp
press.electrolux.se/node418.aspx&intPressReleaseID=740
lite om svarta kök som jag vet om i alla fall titta och fundrera kom ihå smaken är som baken delat. gör som du tycker det ska vara golv kan man alltid fixa till om man inte vill ha så längre
absolut.. svart skifferliknande golv, högblanka skåp.. bänkar i trä och ett snyggt kakel i en annan färg eller glasskiva med en schysst tapet bakom istället för kakel ...hur läckert som helst
Allt beror på omgivningen - men jag svarade JA.
Har man öppen planlösning och har vitt/ljust i övrigt tror jag att det är urläckert med helsvart kök.
Var det ingen som såg annonsen i Allt i Hemmet som kom för någon dag sen? Där var det ett helsvart kök med svarta vitvaror... kommer inte ihåg vilken leverantör det var dock. Snyggt i varje fall!
svart kök är nog inte helt omöjligt att jobba med.
det mesta går ihop med svart och med ljusa detaljer tror jag det kan funka väldigt bra.
Valde oxå nej, tror de blir för mörkt.. men de e ju svårt o säga oxå när man inte vet varifrån era ljuskällor kommer...
Jaaaa! Svart är ju bäst!
Kan nog bli snyggt men låter lite för mörkt för min smak, jag skulle ha mycket vitt, gråa nyanser och två klara färger i köket också
vi står i valet och kvalet om att välja svarta luckor i vårt kök i huset vi ska bygga
Röstade nej eftersom jag tycker att det blir lite för mörkt.
Vi har svart kök men vi valde en annan färg på mattan sen bryter jag av med färg på gardiner mm,. just nu i ROSA hihi tjusigt sörrni
tycker man kan h a svart golv som sagt för då kan man också bryta av med andra färger, SKITSNYGGT!!!