citron i håret??
fungerar verkligen citron som blekning i håret?
har hört det o sedan att man ska ligga i solen så det får torka in.
någon som gjort/vet?
hur göra??
fungerar verkligen citron som blekning i håret?
har hört det o sedan att man ska ligga i solen så det får torka in.
någon som gjort/vet?
hur göra??
Jag o en kompis gjorde d när vi var på semester i spanien...
Vet inte om det va citronen eller vara solen... men vi blev väldigt ljusa på dom två veckorna...
Fast sen hoppade vi i polen en dag utan o tänka på citronen... o d skummar ganska bra i vattnet... (något o tänka på *fniss*)
Det fungerar men det torkar ut håret..
hihi, okej . är ganska sugen på att prova det men hur gjorde ni då?
hade ni bara ren citronsaft i håret?
sköljde ni ur innan ni låg i solen?
Gjorde det ngn. gång på 80-talet, minns inte resultatet. Blev väl lite blekare men ja... Prova och se
Jojoba-olja är finemang som inpackning för torrt hår, ett par gånger i veckan! Se bara till att inte ta för mycket för då blir resultatet att håret ser ganska fett ut i stället...
Skulle inte köra citron alls, kan bli jättetorrt!! Kör lite slingor hos frisören istället, de har bra produkter och kör varsamt
Råd från en frisör: Citron skadar ditt hår MER än blekning! Så, nej, det och blondspray är rena döden för håret!!! Aja bajja!!!
Tänk på att den där utväxten kommer att vara dina toppar en dag och då kommer du bittert att få ångra dig... Blek nu, betala sen...
haha! okej, tack för era råd!
Skrattade lite åt ditt uttryck Blek nu, betala sedan, låter som en bondfilm. Tycker det var skitbra! Jag kommer akta mig för citronerna i sommar.
Jag har använt citron ett flertal gånger och inte sett att mitt hår har torkat ut... Och ja, det bleker lite grand.
*ser hur frisör 007 sliter sitt hår...*
beror på hur mörk du är innan men jag det bleker, du får nog ha i ganska mycket citron om du ska bleka mycket..