Kan inte ni visa era ultraljudsbilder på era Tvillingar?
Kan ni inte visa era ultraljudsbilder på era tvillingar?
Eller ge er till känna så att man kan gå in i ert galleri och kolla tvilling-ultraljud?
Kan ni inte visa era ultraljudsbilder på era tvillingar?
Eller ge er till känna så att man kan gå in i ert galleri och kolla tvilling-ultraljud?
Tillkännager mig, kolla i mitt galleri.
Mothersong:
oh tack för ditt svar! Vet du om tvillingar alltid ligger så nära varandra? Eller kan de två "svarta" fostersäck-hålen på bilden vara mer isär?
Då menar jag så pass mycket isär som en fostersäck är bred om du förstår hur jag menar?
Jag var på ultraljud i v8+2 och läkaren sa inget alls om tvillingar. Men nu 2 veckor senare tycker jag mig se en "svagare"/suddig fostersäck en bit bort, på min bild. Var orolig och fick komma och visa min bild på MVC och då trodde de att det var för långt isär för att vare ytterligare en fostersäck. De trodde att det var min tarm eller liknande. De hade ingen möjlighet att göra nytt Vul på mig pga att personalen som gjorde det hade semester.
Lilla Susanna:
Tack för ditt svar?
Tror du att en läkare (inte barnmorska) kan missa tvillingar i v8+2
Jag menar att om "skiljeväggen" kan vara lika bred som hel fostersäck är bred? förstår ni mig?
Ett exempel: Alltså om fostersäcken är tex 7mm bred. Kan det då vara så brett som 7mm mellan de två fostersäckarna?
På mitt kort är det en tydlig fostersäck som läkaren har mätt fostret och så. Sen en lång bit bort på kortet så syns det ett svart hålrum till, lite suddigt men med någonting i. Mellanrummet mellan de två hålrummen är lika stort propersionerligt som en fostersäck är bred.
tex:
I---------I I-----------I
foster 1 mellanrum foster 2
fungerar denna ritning tro?
nej ritningen fungerade inte...glöm det!
Jag förstår vad du menar, men jag vet inte om den kan vara så bred...
Åh, vilka underbara ultraljudsbilder ni har på era tvillingar, vill oxå ha tvillingar =) Har BIM idag och längtar så fruktansvärt mkt efter vårt första barn...
Men jag har varken mens eller nåt plus i sikte ÄN.
kramkram