• Tainted

Vitt bajs?!

min bebis bajsade också vitt idag för första gången, som gips. hon är 7 månader, har bajsat 4 ggr idag (brukar bara vara 1-2 bajsar om dagen annars) och den som kom efter den vita var helt normal. bör man ringa ändå? ska till bvc på tisdag...

• Tainted

Bengalan: Nej det var inga klumpar, det var som en sörja, och hela bajsen var i samma bleka färg... vet inte vad jag ska göra, hon har mått bra hela dagen och har inte fått något konstigt att äta.. blir riktigt orolig nu :/

• Tainted

jag ringde nu också, tanten fick fråga först sina kollegor och sen ringde hon till nån barnklinik och frågade dom.. iaf, hon sa väl det att en gång spelar ingen roll men kommer det tillbaka så får man ringa och boka tid, eller om hon får ont i magen nu ikväll/inatt. känns skönt.. men blev lite orolig när hon fick ringa runt först :p nu sover hon iaf som en stock :]

• Tainted

Moonsleeper: det är samma här.. nästa bajs blev normal, hade inte ont om man tryckte på magen, ingen feber.. sen var nästa bajs ljus igen, inte vit men mkt ljusare än vanliga färgen. till mig sa dom att se till att hon inte sover för mkt och få i henne så mkt mat och vatten som möjligt. så dagen efter fick hon diarré och bajsade 5 gånger den dagen(vanligtvis 1-2 om dagen), åt dock med god aptit men var gnällig. idag är allt som vanligt igen :]

Svar på tråden Vitt bajs?!