Inlägg från: Bengalan |Visa alla inlägg
  • Bengalan

Vitt bajs?!

Ring sjukvårdsupplysningen nu ikväll tycker jag oxå. Speciellt som hon inte mår riktigt toppenbra,lös i magen och så. du hade kanske kunnat avvakta om hon ville äta och var pigg o så -men varför egentligen, sjukvårdsrådgivningen har ju alltid öppet.
    På vuxna står alltid kittfärgad avföring för att något ärr fel i lever-gall systemet, men allt är så annorlunda på barn så jag vill inte uttala mig säkert! Men ring ikväll osså berätta vad dom sa för oss här sen! Lycka till/Bengalan, vuxensjuksköterska

• Bengalan

Tainted: min dotter bajsade vita gipsliknande klumpar "mitt i" den vanliga avföringen ibland när hon var i samma ålder, var det så det såg ut?

• Bengalan

Jag tror att jag ringde neomott när det hände oss, min dotter är fortfarande pat där på deras mottagning och de sa att hände det bara EN gång så får det vara med det. En gång är ingen gång brukar man ju säga...visserligen i andra sammanhang men ändå
    Hon mår bra och frodas, nu 18 mån, trots kittfärgade klumpar i den i övrigt bruna avföringen vid ETT tillfälle.kram

Svar på tråden Vitt bajs?!