Vad heter Ebba von Sydows kille?
Som sagt...vad heter han?
Som sagt...vad heter han?
När blev hon tillsammans med någon? :S
Har hon tid med sådant?
tror att det är idol sebastian!
VA?????????????????
Sebastian????? skoja inte!
måste fråga häromkring, vi e nämligen från samma ställe o har flera gemensamma kompisar. typ.
han har alltid varit lite sån, så på ett sätt förvånar det mig inte, men ändå gör det det!
Jaha, då har man missat något om det är Idol-Sebastian - men jag tror inte att det är han som Ebba är tillsammans med, eftersom det inte för så många veckor sedan var jätteskvaller om Sebastian och Carola, och det inte nämndes någon Ebba då - men saker kan ju ändras fort =)
Det senaste jag sett med Ebba är den kille med backslick som satt vid dansgolvet i let´s dance och som den manliga programledaren (minns ej namnet) kallade för "brat". Den killen var inte ngn offentlig person som jag förstod... Ledsen att jag inte minns vad han hette (bratset alltså )
NEJ MEN SUCK - radera aaaaaaallt jag skrev här ovan - jag skäms som bara den nu Jag tänkte ju på Ebba Hultqvist (går och gömmer sig)
ebba von sydom har en kille. Nån känd idrottare!!!
Hän är tennisspelare och heter: Magnus Norman
VA?????
är ebba hultkvist ihop med honom???? åh, han e såå fin!
Hållå brudar,
det jag sa om sebbe är gamla nyheter, hon hade ett rykte av att vara tillsammans med honom och nu är det en annan kille. JAg såg dom på en vimmelsida i en tidning och jag kan inte komma ihåg vad han hette eller vilken tidning.
SÅ, då har jag sagt det!! hehehhe
Nu läste att dem har gjort slut! Magnus och Ebba!