Hotell för hela familjen i Helsingborg?
Någon som vet ett bra hotell för en familj på 4 pers i Helsingborg? Parkeringsmöjlighet måste finnas, vi har bil. Vi tänker ta en liten sväng Helsingborg/Helsingör tors-fre veckan som kommer.
Någon som vet ett bra hotell för en familj på 4 pers i Helsingborg? Parkeringsmöjlighet måste finnas, vi har bil. Vi tänker ta en liten sväng Helsingborg/Helsingör tors-fre veckan som kommer.
Elite Hotel Marina Plaza kan jag rekommendera. Väldigt fint och centralt och precis vid hamnen. Hade eget garage precis jämte hotellet så det fungerade väldigt bra. Jag har även varit på Elite Hotel Mollberg, också väldigt centralt och nära till allt. Vet dock inte hur de har det med parkeringar.
Kolla in på www.elite.se/frame.aspx
Sök sedan efter Marina Plaza eller Mollberg.
Lycka till!!
Ja, det såg fint ut! Har du någon aning om vilken prisklass det är på hotellet ungefär?
När vi var på Marina Plaza i påskas tror jag att kostade 295 kr/pers och dygn. Men du kan gå in och kolla på hemsidan om det finns rum och vad det skulle kosta om ni skulle åka dit. Finns ju olika klasser på rummen också.
Det var ju bra pris! Ja, jag kollade på hemsidan, men det stod inget om man kunde ha barnen med sig och vad det kostade. Får ringa dit och höra med dem.
tror priset är högre än sååå, snarare 500 kr kanske.
Jag kollade på www.hitta.se det finns många.
Ett som ligger 5 min utanför med sundutsikt och gratisparkering är Villa Thallasa.
www.villathalassa.com/
Det finns boende med tre olika nivåer/priser på standard:
1/ Radhus 2-3-4-bädd
2/ Längan 2-3-4-bädd
3/ Bungalow 4-5-6-bädd
RADHUS 2-3-4-bäddsrum
24 rum med WC/dusch, TV och altan, alla rum är rökfria. Ett pentry / 2 rum.
Pris: 2-bäddsrum 275 kr / person.
Extrabädd 190 kr / person. Barn 90 kr.
Alla priser är exkl. frukost och sänglinne.
LÄNGAN 2-3-4-bäddsrum
10 rum med WC, TV och altan, alla rum är rökfria. Självhushåll och dusch i samma byggnad.
Pris: 2-bäddsrum 230 kr / person. Barn 90 kr.
Extrabädd 190 kr / person.
BUNGALOW 4-5-6-bäddsrum
30 rum med handfat och altan, alla rum är rökfria. TV på vissa rum. WC i korridoren.
Vissa byggnader har även dusch i korridoren.
Pris: 190 kr / person. Barn 90 kr.
Jag kan verkligen rekommendera Villa Thalassa! Ett jättefint vandrarhem. Ligger fantastiskt fint och nära till bad och stan. Bra priser! Hotellen inne i stan är betydligt dyrare och kanske inte så trevliga för barn. På Thalassa finns stora gräsytor att springa omkring på och djur i närheten att titta på!
kollade på marina plazas hemsida
« »
Boka rum | Om/Avboka 1 2 3 4
Information: Fredag 2007-07-06 - Lördag 2007-07-07, 1 Natt, 1 Rum, 2 Vuxna, Sverige / Helsingborg
Elite Hotel Marina Plaza i Helsingborg, Elite Hotels of Sweden
Erbjudande Klicka på vald rumstyp för att boka Pris
Flexpris
Standard SEK 1 050,00
Deluxe SEK 1 350,00
Junior Svit SEK 1 950,00
Svit superior SEK 3 150,00
Nu kan jag berätta att jag har bokat hotell för i morgon natt - det blev på hotell Viking som hade bästa priset av alla jag kollade upp (Marina Plaza var absolut dyrast...)och låg bra till i centrum. Hoppas vi trivs där! Jag kan ju avlägga rapport senare
Villa Thassala såg verkligen helmysigt ut, men vi har ingen möjlighet att släpa med sängkläder och handdukar. Sen ska det nog helst vara fint väder så man kan njuta av utemiljön där, inte regn, regn, regn som nu, suck!
Här kommer en länk till hotellet, förresten:
www.hotellviking.se/