• Anonym

one night stand

Hade ett "ons" i helgen för första gången på många år. Nu undrar jag vad man gör nu sedan.. Jag fick lov att typ springa därifrån snabbt på morgonen för att jag höll på bli försenad så vi sa egentligen inte så mycket då, hann inte! Skulle vilja slänga iväg ett sms, men vad kan man skriva? Inte så att det lär bli något mer men ändå..

Hur brukar ni göra efteråt? Är det fel att höra av sig eller ska jag bara strunta i det.. tycker det känns så underlkigt att gå hem med någon och sen inte höras nåt alls.. Så nu vill jag veta hur det funkar egentligen, vet inte då jag nyss levt i ett väldigt långt förhållande..

Någon som har erfarenhet eller tankar kring detta?

• Svar på tråden one night stand
  • Smilie

Jag har ingen erfarenhet men jag skulle inte höra av mig såvida inte hann gjorde det..

• Supertesco

Det beror väl på hur du känner själv. Inte behöver du höra av dig om du inte vill!

• Anonym

Nje jag vill egentligen höra av mig, men skulle hellre se att han hörde av sig.. Men han har inte mitt nummer, jag har dock hans. Tycker det är så svårt.. får för mig att killar tycker man bara är dryg om man hör av sig.

• Heisan

Det är ju lite svårt för honom att höra av sig om han inte har ditt nummer.. Skicka ett Sms.. Svårare än så är det ju inte. Antingen vill han träffas elelr inte. Svårare än så är det ju inte o då vet du ju istället för att fundera för mycket.

Jag är myggornas sommarbuffé...
  • Pyttan

beror väl på om det var just one night, då är väl inte tanken att det ska bli mer än så eller??
    Men om du fick han nummer så kanske ni planerade att ses igen?
    Ett sms kan du väl annars skicka.

• Supertesco

Åh, då är det ju ett litet annat läge! Det lite jobbigare läget! Det är ju svårt för honom att höra av sig när han har ditt nummer. Du får väl skicka iväg något kort sms och se om han svarar. Gör han inte det så är det väl bara att skita i honom. Jag tror att det är ganska individuellt om killar tycker man är dryg när man hör av sig. Jag kan ju bara säga att jag ångrar inte en sekund att jag hörde av mig till mitt one night stand för 5,5 år sedan, det är honom jag lever med idag.

• delifi2

skriv "tack för i onsdags, vill du göra om det nångång??" om du vill göra om det alltså, annars så skriv bara tavk för i onsdags. Det brukade jag göra om jag ahde deras nummer annars sket jag i dem

• Anonym

Hmm.. det som är problemet är att vi inte ens bor i samma stad, och kommer troligtvis aldrig göra det heller, så något mer kommer det garanterat inte bli, men vi lär säkert ses på krogen mer då jag kommer ifrån stan han bor i..

Varför jag vill skcka ett sms är mest för att jag tycker det känns så konstigt att bara gå hem å ha sex med någon och sen inte höras en enda gång.. Alltså, bara ett enkelt sms. Eller är det helt tokigt? Om inte, vad kan man skriva?

• Anonym

Ett typ av "tack för i onsdags" skulle nog kunna funka, då får jag iväg ett sms som är väldigt enkelt och som ine går att feltolka Kanske ska testa det..

• delifi2

skriver du mer typ att det var trevligt eller nåt i den stilen kan misstolkas som att man vill ses, så väldigt enkelt

• Anonym

klart du kan skicka ett sms, det skulle nog jag ha gjort!! Lycka till!! VÄntar med spänning på hur du gör=)

• Brända Bullen

Hör av dig ...kan bara sluta dåligt det andra e bara posetivt..;)...lycka till

• Mamsis

Har inte läst alla svar, men skriv typ; Tack för senast..
    Om det nu var något att tacka för

• Fred

Nu är jag kanske inte som dom flesta andra killar, men jag skulle verkligen uppskatta ett SMS från ett ONS.

tänkte på en sak, du hadde ett ONS på en ONS det måste ju betyda något

SMSa han du... om han skiter i dig så svarar han inte, ingen skada skedd.

Svar på tråden one night stand