Inlägg från: TheLove |Visa alla inlägg
  • TheLove

Unga som längtar efter barn

usch allt skulle ju sluta bra så blir hon skjuten! FAN!

• TheLove

jo det blev jag med...

Nej usch va jag mår illa nu... om jag inte äter typ hela tiden börjar jag må illa men orka fixa mat hela jävla tiden. jag har ju inte ens en micro... Måste fan hämta min hos Ankan snart... Vill lägga mig och kräkas nu men vill inte det.. eh? Någon som har tips mot illamående?

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-08-21 23:20:07 följande:
    Ingefära eller bita på en citron..
    bita i en citron? är det dä sura som gör det då eller? Vad är ingefära för någonting?
  • TheLove
    AngelicaJ skrev 2007-08-22 08:58:38 följande:
    Lynn: Jag vet inte när jag kan ha bilen, men om jag kan ha den imorgon, hinner du ses då? Så kan jag ta med micro och Äl testerna?
    jo absolut, i jag kan imorgon... men om du vill kan jag be mamma plocka upp mig så vi kan åka och hämta det hos dig om det känns bättre?
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-08-22 16:12:59 följande:
    Justja, Måste bara få berätta att JAG KOM IN PÅ UTBILDINGEN JAG SÖKT Haha, är så lycklig just nu!!!
    GRATTIS!!!!

Usch jag är så hungrig, åt precis två knäckemackor, orkar inte laga mat...
  • TheLove
    Barnakär skrev 2007-08-23 00:37:15 följande:
    lovelyy, jag med.. Börjar gymnasiumet imorgon är skitnervös!
    jo det förstår jag... hur gammal är du? jag ska sova nu... borde gjort det för länge sen... Natti natti..
  • TheLove
    BhildaMilla skrev 2007-08-23 00:59:08 följande:
    jag är 17 år :) och min pojke är 20 :) jag går inte gym då jag har bestämt mig för att plugga senare när jag vet vad jag vill bli + jag vill vara hemma så länge som möjligt med bebisen . tycker inte om dagis!vill uppfostra mitt barn själv, vi satte igång bebis verkstaden nu i aug. så änn vet vi inte, om vi lyckats, men om vi har så är det riktigt tur :) annars är det bara att fortsätta..men allt tyder på att jag är grav, symptomerna nid blödning exakt 7 dagar efter äl :) allt. så vi håller tummarna :D några mer malmö bor här ?
    Välkommen in! Tror inte vi har någon ifrån Malmö här. När har du BIM? vad jobbar du med? och vad jobbar killen med? Hur bor ni?
    Butikslager skrev 2007-08-23 07:32:06 följande:
    Fifan, är just påväg till arbetsförmedlingen. Det är ju också ett jävla påhitt. Hittade förresten det perfekta jobbet för mig på deras hemsida! Fritidsledare, på den lokala ungdomsgården. Jättefina lokaler och så. Och jag som verkligen vill jobba med ungdomar. Det hade varit perfekt! Jag till och med ringde hon som var ansvarig (jag HATAR att ringa, får i princip panikångest) och pratade lite med henne. Jävla vilken adrenalinkick. Hon kände igen mig sedan jag snackat med henne tidigare om jobb där på Ungdomsgården.Jag hoppas verkligen jag får det här, slippa arbetsförmedlingen och jobba med ungdomar! Kan det bli bättre? :P
    Va duktig du är gumman! Jag vill också hitta ett jobb men ingen vill ju anställa mig Vill ha ett heltidsjobb så jag kan få lite bättre FP om jag nu är gravid nu... mådde inte illa nått när jag gick upp men efter jag ätit frukost började jag må skit illa igår mådde jag dock inte illa alls, innan dess var det 5 dagar med illamående...
  • TheLove

Hej tjejer va ni är gulliga! Får jag vänta någon timme med att kissa? Är ju inte kissnödig ju... Jag tror dock äl testet kommer visa minus... Och tycker ni verkligen att jag ska berötta för er innan jag berättar för Anton? Men jag är ju på BIM-5 det är ju ganska långt kvar till BIM... Så tidigt kan jag väl ändå inte plussa?

• TheLove

fast jag kan inte få tag på han idag... han har inte telefonen på, han är ju ute på fält... jag kan ju ksnake vänta med att testa till imorgon för då kommer han hem på eftermiddagen så kan jag skvallra till er sen? Eller vad tycker ni?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn