Inlägg från: MariaOMarkus |Visa alla inlägg
  • MariaOMarkus

Unga som längtar efter barn

A flikka..jag försöker inte dömma dej..de får du absolut inte tro..MIn sambo är likadan som din,han vill inte ens komma i mig när vi körde avbrytet men kom lite utanför sådär ibland men han fattar nog inte att man ka nbli med barn då oxå..inte för att jag verka bli med barn av avbrutet men men.,

men kan förstår att du blir orolig om de nu skulle visa sig att du är med barn och din kille är emot de..
    jag vet precis hur du känner dig..jag längtar en massa tills killen är med på planerna

• MariaOMarkus

a flikka - joo förstår va du menar..jaaa visst är man alltid efterklok :P
    jaa den behöver ju all din tid men om du nu skulel visa sig att du äe gravid så har du 9 mån på dig att ge den all din tid =)
    jag skulle vilja skaffa hund då jag blir gravis,för då kommer jag (vi) ha tid med valpen..men de kanske låter lättare sagt än gjort..
    joo jag vill inte ta mina pills heller, men men..jag vill att sambon ska vara med på noterna när vi skaffa barn så nu kollar jag bröllops grejjer istället och prata inte alls om barn, men de gör han :P

• MariaOMarkus

jaa det är okej med mig..små kollar inte här lite då och då(mest om kvällarna då sambon tränar)

sj då? allt bra?

• MariaOMarkus

MissH aah sweet att du saknar mig vet inte va jag ska skriva hehe..lr skrev igår om a flikkas funderingar lr om de va häromdagen..
    känns inte som man passar i tråden längre..blir inga planeringar här eller nåt sånt..vil bara få bort min "sakna barn-känsla". och de har funkat då jag inte suttit här så mkt...

hehe joo jag förstår va du menar och håller tummar och tår för er

inte mkt just nu..söker jobb som en tok och hoppas på att jag får åt snart..sen har jag kollar lite kurser jag tänkte gå på kvällarna men inte hittat nåt sådär..

• MariaOMarkus

planerar alla barn i denna tråd nu ? *funderar*

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-08-07 23:31:04 följande:
    Klart att jag saknar o prata med dej Varför skulle du inte passa in då? Den heter ju ändå "unga som LÄNGTAR efter barn" o dessutom snackar vi ju en massa trunt förutom de Klart att du ska vara kvar, hur ska de annars gå? Bra att du förstår då Vet inte varför men de känns bra, alltihopa Jaha, Vad vill du gå för kurs/kurser då? .-)
    :) va gulligt..

joo de passar ju mig oxå.. men jag vill oxå ha + på stickan hahaha..:P
    jag vet inte,täntk ebara läsa nån kurs,skulle vilja läs grekiska så jag förstår nåt nät killen pratae med hans släkt osv.. men har inte hittat nån nybörjarkurs än..
  • MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-08-10 13:12:09 följande:
    Marylicious: TACK!! hoppas att lilla mini bara vill stanna kvar nu!! tihi!! två tester kan ju inte ha fel
    jaj86 klart den kommer vilja vara kvar ,den vill ut till världen om 9mån och se sin mamma och pappa
  • MariaOMarkus

jaj86 - absolut,klart du ska njuta och läsa inte om MF och sånt här på fl..de kommer bbara skrämma upp dig..

började med minipiller men slutade äta dom nu,och jag sa de till killen..SÅ vi får se om han fortsätter komma i mig (ursäkta mitt ordval hehe) har Äl på torsdag nästa vecka så jag får hoppas de kanske blir nåt

Svar på tråden Unga som längtar efter barn