-
Tack, det är bara det att det gick åt skogen totalt förra gången jag försökte... Men det går ju inte att jämföra...MissHellen skrev 2007-07-06 12:56:21 följande:Heej Här de är kanoners, känner mej på hur bra humör som hällst, även fast vädret är piss Hoppas att förkylningen går över..Men sambolivet ska ju kännas spännande Klart att de blir en hel omställing, men de kommer att kännas underbart när ni kommer in i det.. Lycka till -
Blir inget försök alls denna månad... Känns så hemskt. Nu behöver jag inte bara invänta BIM, och det brukar vara en nog så lång väntan...Nu blir det inget nytt försök förrän 12 augusti.*suck*
-
Okej... vad du svänger fram och tillbaka...Marylicious skrev 2007-07-06 23:25:23 följande:va tråkit för er :( men tänk på att du får ni öva lite mer på bebistillverkningen å ha tid för varann å sädär..själv känner jag inte bebissuget längre..funderar på att börja med piller igen kanske.
Blir inget övande heller på ett tag...men men...sen så...nya tag nästa månad... -
Ja... Vi får väl se när det blir... Jag hoppas att de blir nåt försök nästa månad i alla fallMarylicious skrev 2007-07-07 14:54:31 följande:jaa visst gör man de..man vet ju inte rikitgt hur man vill ha de,,jaa får hoppas de blir nåt nästa månad för er :) -
TackMarylicious skrev 2007-07-07 22:48:44 följande:jaa lycka till
-
Mina svärföräldrar tyckte vi skulle gifta oss snart... Vi ska ta det lugnt med att skaffa barn och allt annat, men gifta oss det kunde vi ju göra... Kan ju tillägga att han inte varit skild speciellt länge och att vi varit tillsammans 6 månader...
-
Jag vet inteTheLove skrev 2007-07-07 23:12:51 följande:Hej tjejer har jag missat något?
Här är det mest att det inte blir ngt försök denna månad, vi satsar på nästa månad istället...
-
Okej. Jag hänger inte alltid med så bra jag heller... Både pluggar och jobbar samtidigt som jag packar...TheLove skrev 2007-07-07 23:38:38 följande:Okej.. hänger inte riktigt med så mycket då jag nästan inte är hemma nått.. Måste komma hemifrån för att klara dagarna :-P -
Jag flyttar 21a juli... Det känns bra, tror jag. Just nu bor jag nere i mammas lägenhet med brorsan (som är 17) medans hon och systern är hos mormor och morfar i Karlstad...TheLove skrev 2007-07-08 02:15:28 följande:Hur känns det då? Du skulle väl flytta nu va? Jag flyttar ju också, 1 augusti...
Har packat ner det mesta, så det är inte så mysigt uppe hos mig. Däremot blir jag tvungen att bo hemma fr.o.m måndag, då vi ska avliva ena katten och jag vill inte att den andra ska behöva vara själv. Den andra katten ska flytta till Borås 25e juli.
Som sagt, tror det känns bra. är lite nervös men det är nog bara för att mitt förra samboförhållande gick åt skogen.
Hur känns det för dig då? -
TheLove skrev 2007-07-08 02:25:56 följande:Men varför ska ni avliva katten och göra er av med den andra? Du behöver inte va orolig. Om du tror att det kommer funka så kommer det också göra det Det känns jätte bra att jag ska flytta, lite läskigt. Rädd för hur ekonomin kommer hålla men det blir nog jätte bra tror jagJag har haft lite allergier och astma senaste åren, men nu senaste tiden har det blivi mycket värre, och det känns som att det är lika bra nu innan jag får kronisk astma. Dessutom passar det bra när vi flyttar ihop i.o.m att jag då kan flytta ifrån håren
Men det känns hemskt, speciellt med ena katten, den som ska till Borås, det är min bebis ju. Den andra katten, som jag bestämt mig för att avliva, är väldigt skygg och livrädd för det mesta. varför vet jag inte, han har alltid varit det och han blir inge bättre.
Hoppas verkligen allt går toppen. Ekonomin är ett störningsmoment, det håller jag med om, men det brukar alltid lösa sig

Nu ska jag nanna tror jag.